Όπως είπε ο κ. Μπραντενμπούργκερ «έχουμε μείωση τιμών έως και 37% σε πάνω από 337 είδη. Το καταφέρνουμε λόγω ισχυρής θέσης και μεγέθους αλλά και λόγω της πτώσης τιμών των πρώτων υλών». Συμπλήρωσε μάλιστα ότι ο "εσωτερικός πληθωρισμός", αυτός που βλέπουν στα προϊόντα τους βαίνει μειούμενος.
Υποστήριξε επίσης πως η Lidl Ελλάς είναι τουλάχιστον 10% φθηνότερη από τον ανταγωνισμό σε 200 βασικά είδη με βάση εσωτερική έρευνα που έχει τρέξει η αλυσίδα, λέγοντας ότι η αλυσίδα εξοφλεί τους προμηθευτές της εντός 41 ημερών κατά μέσον όρο, όταν ο μέσος όρος στην αγορά είναι οι 117 ημέρες.
«Αυξήσαμε τον αριθμό των επισκεπτών μας και μεγαλώσαμε το καλάθι μας» είπε ο επικεφαλής της Lidl Ελλάς ο οποίος χαρακτήρισε «ενθαρρυντικές» τις φετινές επιδόσεις της και εξέφρασε αισιοδοξία για τη θετική πορεία για το σύνολο της χρήσης που ολοκληρώνεται τον Φεβρουάριο 2024. Ωστόσο δεν έδωσε ακριβή στοιχεία για τα οικονομικά αποτελέσματα της αλυσίδας όσο και για το περιθώριο κέρδους της, περιοριζόμενος να αναφέρει ότι η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 953 εκατ. ευρώ, κάτι που αντιστοιχεί στο 0,46% του ΑΕΠ.
«Για κάθε 1 ευρώ άμεσης συνεισφοράς μας στο ΑΕΠ, δημιουργούνται επιπλέον 3,89 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία. Σήμερα υποστηρίζουμε στη χώρα περισσότερες από 33.000 συνολικές θέσεις εργασίας, με τις άμεσες να ξεπερνούν τις 6.700. Μόνο πέρυσι δημιουργήσαμε περίπου 200 νέες θέσεις εργασίας» είπε.
Σήμερα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων της και αναλογούν στο 80% του τζίρου της. Η αλυσίδα συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές τα προϊόντα των οποίων, μέσω των θυγατρικών του Γερμανικού ομίλου, φθάνουν σε 31 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον κ. Μπραντενμπούργκερ ο τζίρος από τις πωλήσεις των Ελλήνων προμηθευτών στο εξωτερικό ξεπέρασε πέρυσι τα 460 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά της, η υπεύθυνη επικοινωνίας της Lidl Ελλάς κα. Βασιλική Αδαμίδου ανέφερε «έως το 2030 δεσμευόμαστε σε 50% λιγότερη σπατάλη τροφίμωνστο πλαίσιο της επιχειρησιακής μας λειτουργίας, και κατά 80% μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που προκύπτουν από την επιχειρησιακή μας λειτουργία σε σύγκριση με το 2019».
«Για το 2022 συγκεκριμένα, η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 953 εκ. ευρώ, κάτι που αντιστοιχεί στο 0,46% του ΑΕΠ. Για κάθε €1 άμεσης συνεισφοράς μας στο ΑΕΠ, δημιουργούνται επιπλέον 3,89 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία. Παράλληλα, προσφέρουμε όλο και περισσότερες θέσεις απασχόλησης, σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα υποστηρίζουμε στη χώρα περισσότερες από 33.000 συνολικές θέσεις εργασίας, με τις άμεσες να ξεπερνούν τις 6700. Μόνο πέρυσι δημιουργήσαμε περίπου 200 νέες θέσεις εργασίας» ανέφερε ο επικεφαλής της Lidl Hellas σημειώνοντας:.
«Δεν είναι τυχαίο ότι από το 1999 μέχρι σήμερα έχουμε επενδύσει στη χώρα πάνω από 1,4 δις ευρώ. Υλοποιούμε με συνέπεια το επενδυτικό μας πρόγραμμα, που για τα επόμενα 3 χρόνια περιλαμβάνει νέα καταστήματα καισυνολικές επενδύσεις πάνω από 120 εκατ. ευρώ για το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών μας.
Ταυτόχρονα, στεκόμαστε με συνέπεια και πάθος για το καλύτερο, για πρόοδο και ευημερία, δίπλα στον καταναλωτή, την οικονομία και τη χώρα μας. Το κάνουμε έχοντας ως πυξίδα μας την υπευθυνότητα, και στόχο μας να εξυπηρετούμε τις ανάγκες και να δημιουργούμε όφελος για όλες και όλους» τόνισε ο επικεφαλής της αλυσίδας
Κόμβος στήριξης
Στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης ανακοινώθηκε η πρωτοβουλία της αλυσίδας για τη στήριξη του έργου του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. «Αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε έναν λειτουργικό μηχανισμό άμεσης αρωγής, για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον τοπικό πληθυσμό σε περίπτωση ακραίων φυσικών φαινομένων. Η στήριξη αυτή από την πλευρά μας ανέρχεται σε 200.000 ευρώ και προβλέπει τη δημιουργία ενός κόμβου που θα αποθηκεύει βασικά τρόφιμα, νερό και άλλα είδη για την κάλυψη βασικών αναγκών», ανέφερε ο κ. Μπραντενμπούργκερ.
Κριτική
Ο επικεφαλής της Lidl Ελλάς σημείωσε ότι η εταιρεία μεγαλώνει κυρίως μέσω της οργανικής ανάπτυξης ενώ άσκησε κριτική στις κυβερνητικές παρεμβάσεις για τον έλεγχο των τιμών (σ.σ. πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους και καλάθι του νοικοκυριού). «Πρέπει να σταματήσουν οι νομοθετικές παρεμβάσεις. Δημιουργούν κόστος και έξοδα. Αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να επενδυθούν στις τιμές», είπε.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr