Σκοπός της Κeyvoto είναι η δημιουργία της βέλτιστης προϊοντικής online εμπειρίας για τους καταναλωτές, τη μείωση της ατελείωτης back and forth επικοινωνίας και του χρόνου που απαιτεί η μεταφορά πολύτιμων αρχείων ή πληροφοριών, αλλά και την αποτελεσματική διαχείριση όλων των προϊόντων και των δεδομένων κάθε επιχείρησης. Όλες οι λειτουργίες της Keyvoto αποσκοπούν στη βελτίωση της digital προβολής των προϊόντων όσο πιο κοντά γίνεται στην φυσική, in-store εμπειρία, με στόχο τη δημιουργία της καλύτερης εκδοχής της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές και με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.
Το σύστημα PXM, που αποτελεί το DNA της Κeyvoto, δίνει τη δυνατότητα αφενός στον προμηθευτή να παρέχει στους retailers ανταγωνιστικό περιεχόμενο προϊοντικών πληροφοριών και αφετέρου στους retailers να ανανεώνουν τις περιγραφές και τις πληροφορίες των προϊόντων που τους παρέχονται. Μεταφέρονται δηλαδή με τον κατάλληλο τρόπο όλες τις πληροφορίες των προϊόντων στο digital περιβάλλον, σε ένα μέρος, έτοιμες να τις διαμοιραστούν οι προμηθευτές με κάθε retailer, e-shop, marketplace ή κατάστημα.
Με τη χρήση της Keyvoto, οι πελάτες (κυρίως προμηθευτές) και οι συνεργάτες (κυρίως retailers) της πλατφόρμας εξοικονομούν χρόνο επικοινωνίας μεταξύ των συνεργαζόμενων μερών, χώρο και χρόνο κατά τη μεταφορά όλης της πληροφορίας, αλλά και χρήματα για χρήση cloud υπηρεσιών και εργαλείων. Στην περίπτωση των προμηθευτών, η Keyvoto τους βοηθά να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εικόνα για τα προϊόντα τους, προκειμένου να αναδειχτούν τα χαρακτηριστικά τους και να διευκολύνουν τη σύνδεσή τους με κάθε είδους retailer. Σε ό,τι αφορά τους retailers, η πλατφόρμα τους βοηθά να δώσουν στους καταναλωτές το κίνητρο για περισσότερες αγορές, αναβαθμίζοντας την αγοραστική τους εμπειρία έτσι ώστε να αγγίξει την τελειότητα της 360 in-store εμπειρίας.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε η Keyvoto, οι brand και οι marketing managers σπαταλούν 14 ώρες σε εβδομαδιαία βάση για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για κάθε προϊόν τόσο σε online όσο και σε offline κανάλια. Ωστόσο, η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εξαιρετικά εύκολη και εύχρηστη.
Το επενδυτικό πλάνο και η επέκταση στο εξωτερικό
Τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι τα επόμενα χρόνια θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί -σε παγκόσμιο επίπεδο- στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Μάλιστα, η Keyvoto βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο «χάρτη» του retail tech, καθώς είναι η μοναδική εγχώρια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα.
Η Keyvoto έχει εξασφαλίσει ήδη 1 εκατ. ευρώ ίδια κεφάλαια, ενώ προχωρά το νέο επενδυτικό της πλάνο, ύψους άνω του 1 εκατ. ευρώ, από τον αναπτυξιακό νόμο για τη Δυτική Μακεδονία διανύοντας μία περίοδο έντονα αναπτυξιακής φάσης. Παράλληλα, βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με εταιρείες Venture Capital από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ετοιμάζοντας τουλάχιστον έναν νέο γύρο χρηματοδότησης. Η επέκταση στο εξωτερικό αναμένεται περί τα τέλη του 2023 με αρχές του 2024 και αφορά το λανσάρισμα της πλατφόρμας κυρίως σε χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ στα «ραντάρ» της εταιρείας βρίσκεται και η αγορά της Σαουδικής Αραβίας.
«Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων», ανέφερε κατά τη διάρκεια της χθεσινής (8/5) συνέντευξης Τύπου ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto, Γιώργος Παπαδημητρίου. Όπως εξήγησε, αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία - σε προμηθευτές και λιανοπωλητές, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.
«Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε από την πλευρά της η συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto, Άσπα Παπαδημητρίου.
Πελατολόγιο με ισχυρά ονόματα
Η Keyvoto, που πλέον εξελίσσεται σε πολύτιμο «σύμμαχο» των εταιρειών του λιανεμπορίου, ξεκίνησε από τους Άσπα (CMO & Co-Founder) και Γιώργο (CEO & Co-Founder) Παπαδημητρίου το 2022 όπου και άρχισε να διαθέτει την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα. Αν και μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής, ήδη το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής (όπως η Procter & Gamble, Nestle, Henkel, Reckitt, AS Company, κ.ά.), οι οποίοι διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands.
Η εταιρεία, με έδρα την Πτολεμαΐδα, απασχολεί σήμερα 30 άτομα, αυξάνοντας με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς το προσωπικό της, με στόχο μέχρι το τέλος του 2023 να έχει φθάσει τα 50 άτομα. Η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:
- MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.
- DAM (Digital Asset Movement), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.
- PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.
- PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.
- ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr