Πρόκειται για το σχήμα Ακτωρ Παραχωρήσεις - Μυτιληναίος, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και το σχήμα AVAX-Egis-Meridiam (οι δύο τελευταίες είναι γαλλικές εταιρείες).
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα παραχώρησης που έχουν σχεδιαστεί και πιθανότατα το τελευταίο σε αυτό το μέγεθος που αφορά αυτοκινητόδρομο, για το οποίο έχει προβλεφθεί χρηματοδότηση ύψους 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, το ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ. Το δημόσιο έργο αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ και το ΣΔΙΤ αφορά το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χλμ και προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ.
Το βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ, Χανιά – Ηράκλειο, είναι συνολικού μήκους 157 χλμ. (συν το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά 37,5 χλμ. ως προαίρεση) και θα περιλαμβάνει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ, 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους περίπου 34 χλμ., 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος και 20 νέους ανισόπεδους κόμβους καθώς και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr