H ταχύτερη διείσδυση των προϊόντων της στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, μέσω επέκτασης του δικτύου λιανικής κατ’ αρχήν με ρυθμό 8-10 καταστημάτων το χρόνο, και στη συνέχεια με ανάπτυξη χονδρικής και εισαγωγή νέων μαρκών στις χώρες όπου ήδη υπάρχει παρουσία, είναι στις στρατηγικές επιλογές της Notos Com, όπως τόνισαν στελέχη της κατά την παρουσίαση του ομίλου στο ΣΜΕΧΑ. Τα ίδια στελέχη διατύπωσαν την εκτίμηση ότι στην τρέχουσα χρήση αναμένεται αύξηση πωλήσεων της τάξης του 8%.
Οπως τόνισαν ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Γιώργος Παπάζογλου, και ο διευθυντής Χρηματοοικονομικού και Επενδυτικών Σχέσεων, κ. Γιώργος Κατσαρός, ο όμιλος θα δώσει έμφαση στην ενίσχυση της παρουσίας του στις αγορές του εξωτερικού. Σημειώνεται ότι τα διεθνή έσοδα διευρύνονται με σταθερούς ρυθμούς και αναμένεται να διπλασιαστούν από 15 εκατ. ευρώ το 2005, σε 30 εκατ. ευρώ μέχρι τέλους 2008. Ειδικότερη αναφορά έκαναν μάλιστα στις πρόσφατες εξαγορές των διανομέων των προϊόντων Gant στην Τουρκία και στην Κροατία, όπου πλέον ο ελληνικός όμιλος έχει την αποκλειστικότητα των συγκεκριμένων προϊόντων. Επίσης αναφέρθηκαν στην πρόσφατη συμμετοχή της στη δημόσια προσφορά γιά μετοχές GANT Company AB, έναν από τους κύριους προμηθευτές της εταιρείας, οι μετοχές του οποίου εισήχθησαν στο Χρηματιστήριο της Στοκχόλμης. Με στόχο τη περαιτέρω σύσφιγξη των σχέσεων με τον προμηθευτή της, μίας από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες επώνυμες διεθνούς κύρους μάρκες, η Notos Com ενεγράφη γιά μετοχές πού αντιπροσωπεύουν το 2,06% του μετοχικού κεφαλαίου της Gant έναντι ποσού 4,9 εκατ. ευρώ περίπου. Η διοίκηση του ομίλου Notos Com αναφέρθηκε, εξάλλου, στη συμφωνία με την ισραηλιτική κοινότητα της Θεσσαλονίκης για τη μακροχρόνια μίσθωση του ακίνητου της Στοάς Χίρς στο οποίο πρόκειται να δημιουργηθεί πολυκατάστημα Notos Galerries 10.000 τ.μ. Οι εκτιμήσεις της διοίκησης κάνουν λόγο για άνοιγμα του στο πρώτο εξάμηνο του 2008. Επίσης έγινε αναφορά στην απόφαση της εταιρείας να επεκταθεί σε άλλες μικρότερες πόλεις της Ελλάδας, με το άνοιγμα μικρών πολυκαταστημάτων των 1.000-1.500 τ.μ.. Τα πρώτα δύο τέτοια πολυκαταστήματα ανοίγουν σύντομα στη Λάρισα και την Καλαμάτα. Τέλος επισημάνθηκε η καλή πορεία του πολυκαταστήματος Notos Galleries Home, το οποίο είχε αύξηση πωλήσεων κατά 40% το 2005 σε σχέση με τη πρώτη χρονιά λειτουργίας του, ενώ ο ρυθμός αυτός διατηρείται και φέτος. Ο στόχος γιά λίστες γάμου είναι 4.000 έναντι 2.500 το 2005. Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα στο τέλος του 12μήνου του 2005 ο κύκλος εργασιών του ομίλου Notos Com, βάσει των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων διαμορφώθηκε στα 276,89 εκατ. ευρώ έναντι 258,62 εκατ. ευρώ στο 12μήνο του 2004, παρουσιάζοντας αύξηση 7,06%. Στο ίδιο διάστημα τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 44,69 εκατ. ευρώ έναντι 41,69 εκατ. ευρώ που ήταν στο 12μήνο του 2004, παρουσιάζοντας αύξηση 7,20%. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) στο τέλος του 2005 έφτασαν στα 34,95 εκατ. ευρώ έναντι 30,25 εκατ. ευρώ που ήταν στο τέλος του 2004 παρουσιάζοντας αύξηση 15,54%. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) του ομίλου Notos Com στο τέλος του 2005 διαμορφώθηκαν στα 32,10 εκατ. ευρώ έναντι 27,07 εκατ. ευρώ το 2004, παρουσιάζοντας αύξηση 18,58%.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr