Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 11,7%
Των πολυκαταστημάτων, κατά 15,2%
Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 15,2%
Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 17,1% 2. Από τις μειώσεις των δεικτών:
Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 1,3%
Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 1,0%
Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 3,8%
Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 6,8% Ο δείκτης όγκου του Μαρτίου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2005, παρουσίασε αύξηση κατά 5,9%, έναντι αύξησης 6,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2005 προς το 2004. Η αύξηση του δείκτη όγκου προήλθε από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 8,1%, και από την αύξηση του δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 5,0%. Επιπλέον, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων: 1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:
Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 10,1%
Των πολυκαταστημάτων, κατά 13,4%
Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 13,9%
Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 13,8%. 2. Από τις μειώσεις των δεικτών:
Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 2,6%
Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 2,6%
Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 5,8%.