Σε μια “φωτεινή” εκδήλωση στο φόντο της πανσελήνου και του ιστορικού Liberty, που αποτέλεσε το “πλοίο βατήρα” εκτόξευσης της Ελληνικής ναυτιλίας μετά τον πόλεμο, παρουσιάστηκε από τη Mytilineos, στο πρώτο λιμάνι της χώρας, η νέα εταιρική ταυτότητα της Protergia.
Σε ένα σκηνικό (Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ) που παραπέμπει σε μεγάλα ιστορικά φορτία, αλλά και σε συμβολισμούς εξωστρέφειας, που άλλωστε "κουμπώνουν" με τη στρατηγική της εταιρείας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mytilineos Ευάγγελος Μυτιληναίος εστίασε τις μεγάλες προκλήσεις τη αγοράς, που κάθε μέρα, όπως τόνισε δημιουργούν νέα δεδομένα και απαιτουν δυναμικές λύσεις. Όπως σημείωσε είναι διαρκής ο μετασχηματισμός της αγοράς, που μάλιστα τρέχει με ασύλληπτες ταχύτητες, όπως και μεγάλος ο ανταγωνισμός στο χώρο.
Δεν παρέλειψε βέβαια να ευχαριστήσει θερμά τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργο Περιστέρη, και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Helleniq Energy, Ανδρέα Σιάμισιη που τίμησαν την εταιρεία με την παρουσία τους. “Με τίμησαν σήμερα οι επικεφαλής των δύο μεγαλύτερων ιδιωτικών εταιρειών ανταγωνιστών μας, κάτι που αποτελεί δείγμα πολιτισμού. Αν και πολεμάμε ο καθένας για το μερίδιό του, αυτό γίνεται με ευγενή άμιλλα και όχι με όρους κακού ανταγωνισμού”. Προς επίρρωση τούτων, μιλώντας στο Reporter.gr μάλιστα ο κ. Σιαμισιης μετά το πέρας της εκδήλωσης τόνισε με έμφαση. “Σήμερα είμαστε εδώ κι από αύριο και πάλι στον ανταγωνισμό”.
Στην εκδήλωση, σημειώνεται, ότι παρέστησαν και πρέσβεις κρατών, που έχει σημαντική παρουσία η
Mytilineos, όπως της Βρετανίας και της Γκάνας κτλ.
H Protergia
Στο μεταξύ η Protergia έχει βάλει πλώρη για την προώθηση σειράς καινοτομιών, όπως οι νέοι 1000 ψηφιακοί μετρητές, που σύντομα θα διανεμηθούν δωρεάν σε πελάτες της. Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της Protergia Γιάννης Καλαφατάς έδωσε έμφαση στις νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται και δημιουργούν διαφορετικές συνθήκες και δυνατότητες.
“Δεν είμαστε μόνο πάροχοι ενέργειας αλλά και σύμβουλοι για να προσθέτουμε αξία στους καταναλωτές μας αξιοποιώντας τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο ώστε όχι μόνο να αποφασίζει αλλά να γνωρίζει από την αρχή το αποτέλεσμα των αποφάσεων του. Με εργαλεία και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με φωτοβολταϊκά και ψηφιακούς μετρητές η εταιρεία προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις ενέργειας με βάση το προφίλ του κάθε πελάτη” ανέφερε.
Να σημειωθεί ότι με βάση όσα ανέφερε η Mytilineos στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το Α’ Τρίμηνο του 2024 κατά τη διάρκεια του 2024, πέραν των ισχυρών οικονομικών επιδόσεων, η Mytilineos συνέχισε να προωθεί σταθερά τους στρατηγικούς της στόχους μέσω της πλήρους ενσωμάτωσης μιας σειράς εξαγορών όπως των εταιρειών EfAEnergy και Volterra (τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού), που ενδυναμώνουν περαιτέρω τον ενεργειακό πυλώνα της Εταιρείας και αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά την καθετοποίηση στη λιανική αγορά προμήθειας φυσικού αερίου και ενέργειας.
Ως εκ τούτου, στο τέλος του Α’ τριμήνου του 2024, η
MYTILINEOS εκπροσωπεί πλέον 550 χιλιάδες μετρητές ηλεκτρισμού και φυσικού αέριου, ενώ το μερίδιό της στην αγορά ηλεκτρισμού τον Μάρτιο του 2024 ξεπέρασε το 17% (μερίδια ΕΧΕ). Το επόμενο διάστημα, η
MYTILINEOS στοχεύει να ξεπεράσει το 25% της ελληνικής κατανάλωσης, συνυπολογίζοντας και την εκπροσώπηση του Αλουμινίου της Ελλάδος, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο «πράσινο» utility με διεθνή παρουσία. Έχοντας αξιοποιήσει την καθετοποίηση της λειτουργίας της Εταιρείας στον Κλάδο Ενέργειας, η
MYTILINEOS εδραιώνεται πλέον ως ένας ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας της νέας εποχής.
Γιώργος Αλεξάκης
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr