Η προσαρμοσμένη απώλεια ανά μετοχή ανήλθε στα 1,70 δολ., πάνω από τις εκτιμήσεις της FactSet για απώλεια 1,60 δολ. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 26% στα 16,91 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις εκτιμήσεις της FactSet ύψους 17,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι καθαρές ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν αρνητικές στα 4,73 δισεκατομμύρια δολάρια από θετικές στα 2,29 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της FactSet για αρνητικές στα 5,79 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα έσοδα από εμπορικά αεροπλάνα μειώθηκαν 48% στα 6,21 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά ήταν πάνω από τις προσδοκίες των 5,94 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τα έσοδα στους τομείς ασφάλειας και αεροδιαστήματος μειώθηκαν 8% στα 6,04 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι των προσδοκιών για αύξηση στα 6,76 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Boeing ανακοίνωσε ακόμη ότι το "μη φυσιολογικό κόστος παραγωγής" από την αναστολή της παραγωγής 737 MAX αυξήθηκε κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια, αυξάνοντας το εκτιμώμενο σύνολο στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Boeing αναμένει ότι η παραγωγή 737 MAX θα συνεχιστεί με "χαμηλούς ρυθμούς" το 2020.
Η μετοχή της εταιρείας είχε υποχωρήσει 59,2% τους τελευταίους τρεις μήνες έως την Τρίτη. Αυτή την ώρα (15.05 ώρα Ελλάδος) η μετοχή σημειώνει άνοδο 3,58%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr