Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων σημείωσαν αύξηση 60% και ανήλθαν σε 688 εκατ. ευρώ από 429 εκατ. ευρώ το πρώτο τετράμηνο του 2021.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς η πορεία του Μαΐου επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Θετικό ήταν επίσης και το ξεκίνημα των εξαγωγών με άνοδο 18,7%.
Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τετράμηνο του 2022 ανήλθε σε 772 εκατ. ευρώ έναντι 650 εκατ. το 2021. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 22,8%, της κλωστοϋφαντουργίας 32%, ενώ του βαμβακιού σημείωσαν άνοδο 5%.
Μεγάλη ήταν επίσης η αύξηση των εισαγωγών, οι οποίες για το σύνολο της αλυσίδας κατέγραψαν άνοδο 45%. Από 797 εκατ. ευρώ το 2021 σε 1.160 εκατ. ευρώ το 2022. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων άγγιξε το 42%, ενώ της κλωστοϋφαντουργίας το 55%.