Στον εκθεσιακό χώρο της Τράπεζας Πειραιώς (Hall 01 – Περίπτερο Α02/Β01), εξειδικευμένα στελέχη θα παρουσιάσουν υπηρεσίες, προϊόντα και λύσεις που απευθύνονται σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τομέα της λιανικής τραπεζικής, καθώς και του αγροδιατροφικού τομέα.
Ειδικότερα θα παρουσιαστούν υπηρεσίες διαχείρισης των εισπράξεων και των πληρωμών των εμπορικών επιχειρήσεων, καθώς και χρηματοδοτικά προγράμματα που παρέχονται με προνομιακούς όρους.
Στις υπηρεσίες διαχείρισης εισπράξεων συγκαταλέγονται οι:
- Η διαχείριση των εισπράξεων εμπορικών επιχειρήσεων σε μετρητά μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Bank in Office, όπου μέσω της εγκατάστασης ενός καταθετικού μηχανήματος υψηλής τεχνολογίας στο χώρο της επιχείρησης, οι πελάτες απολαμβάνουν την άμεση κατάθεση και διαθεσιμότητα των εισπράξεων στον λογαριασμό τους με ευελιξία και ασφάλεια. Με τον τρόπο αυτό η διαχείριση των χρηματικών εισπράξεων σε μετρητά μετατρέπεται από επισφαλής, χειρωνακτική και χρονοβόρα διαδικασία, σε ασφαλή, αυτοματοποιημένη και άμεση.
- Υπηρεσίες στον τομέα αποδοχής πληρωμών με κάρτες (acquiring) και ειδικότερα:
- POS Paycenter, ασύρματα και ενσύρματα τερματικά, με τα οποία η επιχείρηση προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να πληρώνουν με κάρτες στο κατάστημά της (mini-market, εστιατόριο, κ.λπ.). Συγκεκριμένα, η επιχείρηση μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε ασύρματο τερματικό (mPOS) που αποτελεί την ιδανική λύση για τους επιχειρηματίες που κινούνται συνεχώς καθώς μπορούν να δέχονται πληρωμές μέσω κάρτας, όπου κι αν βρίσκονται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου και της συσκευής mPOS, σε ePOS Paycenter για συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να χειρίζεται τις εισπράξεις από το ηλεκτρονικό της κατάστημα (e-shop), με τον τρόπο που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της και τέλος σε vPOS Paycenter (Virtual POS), για να δέχεται η επιχείρηση πληρωμές μέσω τηλεφώνου.
- easypay POINT, όπου μέσω της τερματικής συσκευής POS η Τράπεζα προσφέρει τη δυνατότητα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών λογαριασμών στους πελάτες τους διαφόρων δικαιούχων οργανισμών (ρεύματος, τηλεφωνίας, ύδρευσης κ.α.) καθώς και οφειλών δημοσίου (βεβαιωμένες οφειλές, τέλη κυκλοφορίας) με χρήση μετρητών.
- IRIS 24/7 Payment, ένα νέο κανάλι είσπραξης για τις επιχειρήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου που δίνει τη δυνατότητα είσπραξης των οφειλών τους μόνο με τη γνωστοποίηση του ΑΦΜ τους.
- Συναλλαγματικές προς Είσπραξη, όπου η Τράπεζα Πειραιώς αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τη συνολική διαχείριση των συναλλαγματικών της επιχείρησης, από τη φύλαξη μέχρι και την είσπραξή τους.
Στις υπηρεσίες τακτοποίησης πληρωμών και υποχρεώσεων για τις επιχειρήσεις συγκαταλέγονται:
- Εξερχόμενα εμβάσματα μέσω winbank για πληρωμές 24 ώρες το 24ωρο, εντός και εκτός Ελλάδας, με χαμηλό κόστος και τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
- IRIS online payments για άμεσες πληρωμές που εξασφαλίζουν άμεση πίστωση του παραλήπτη με ακέραιο το ποσό της πληρωμής, χωρίς την επιβάρυνση των εξόδων της παραλήπτριας τράπεζας.
- Μαζικές πληρωμές μέσω αρχείου για τη διεκπεραίωση μεγάλου όγκου πληρωμών σε λογαριασμούς εντός της Τράπεζας Πειραιώς και σε τρίτες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται δίπλα στις επιχειρήσεις με χρηματοδοτικά προγράμματα μέσα από τα οποία επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση «εργαλείων» που παρέχονται με προνομιακούς όρους από ελληνικούς και ευρωπαϊκούς φορείς, με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, όπως η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (EIF), συμμετέχοντας στο εγγυοδοτικό εργαλείο COSME και InnovFin καθώς και το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης (ΕΤΕΑΝ ΑΕ), στην ενεργοποίηση του Ενδιάμεσου ΤΕΠΙΧ Ι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr