Οπως αναφέρει η τράπεζα σε σχετική ανακοίνωση, η ετήσια βράβευση πραγματοποιείται βάσει αυστηρών κριτηρίων που σχετίζονται με την καινοτομία και την ευρηματικότητα σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Το βραβείο αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες όλων των ανθρώπων της Τράπεζας που εργάστηκαν σε ιδιαιτέρως απαιτητικές συνθήκες, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και επιβεβαιώνει τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που παρέχει η Γενική Διεύθυνση Retail Banking (Λιανικής Τραπεζικής) της Eurobank.
Μέσα σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό εγχώριο και διεθνές οικονομικό περιβάλλον με διαρκώς μεταβαλλόμενες χρηματοοικονομικές συνθήκες, η Λιανική Τραπεζική της Eurobank για το 2018 έχει ως στόχο να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή, έχοντας ως βασικούς άξονες της την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, την προσφορά κατανοητών και καινοτόμων υπηρεσιών και τη συνεργασία με τους πελάτες της, αξιοποιώντας περαιτέρω τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, όπως:
• Το νέο μοντέλο διοίκησης Δικτύου Καταστημάτων, ένα σύστημα με επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του
• Τις δυνατότητες και τις νέες ευκαιρίες που ανοίγει ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Τράπεζας
• Τη συνεχή κατάρτιση των στελεχών με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης.
• Την παροχή ανταγωνιστικών υπηρεσιών και προϊόντων με προτεραιότητα τον πελάτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr