Με ένα απλό τηλεφώνημα στο 801 1111 247 (αστική χρέωση) ή στο 210 6505000 (από κινητό ή το εξωτερικό), όλοι οι πελάτες έχουν πρόσβαση στο αυτοματοποιημένο σύστημα τηλεφωνικής τραπεζικής, από όπου μπορούν να ενημερώνονται για τα τραπεζικά τους προϊόντα όπως λογαριασμούς, πιστωτικές κάρτες, ανοιχτά δάνεια, την κατάσταση άυλων τίτλων, προθεσμιακές καταθέσεις, χρηματιστηριακές εντολές και χαρτοφυλάκιο μετοχών, να δηλώσουν απώλεια ή κλοπή κάρτας κ.ά. Ακόμα, παρέχεται η επιλογή να συνομιλήσουν με εκπρόσωπο της Τράπεζας σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Emporiki Bank, 24 ώρες| 7 ημέρες.
Η χρήση της νέας υπηρεσίας τηλεφωνικής τραπεζικής προϋποθέτει εγγραφή στην υπηρεσία Emporiki e.Banking, ενώ είναι αυτόματα διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες της υπηρεσίας Emporiki e.Banking.
Η σύνδεση στην υπηρεσία, απαιτεί τη χρήση δύο κωδικών, του κωδικού πελάτη και του μυστικού προσωπικού κωδικού που παρέχεται με εύκολο και ασφαλή τρόπο από την υπηρεσία Emporiki e.Banking.
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας συγκαταλέγεται η πλοήγηση χάρη στο εύκολο και σωστά δομημένο μενού, αλλά και τη δυνατότητα χρήσης γενικών εντολών που παρέχουν χρήσιμες οδηγίες σε οποιοδήποτε σημείο βρίσκεται ο πελάτης, πατώντας απλά ένα πλήκτρο.
Η EmporikiBank θα επεκτείνει περαιτέρω την υπηρεσία τηλεφωνικής τραπεζικής EmporikiPhoneBanking το φθινόπωρο του 2006, στα πλαίσια ολοκλήρωσης της πολυκαναλικής στρατηγικής της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr