Συγκεκριμένα, η ημερομηνία αυτή αποτελεί σταθμό για την ΕΡΓΟΣΕ και γενικότερα για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, καθώς σηματοδοτεί την επίτευξη ενός τεράστιου επιτεύγματος στους προβλεπόμενους χρόνους, γεγονός που πριν 30 μήνες φάνταζε ανέφικτο.
Όπως αναφέρει η εταιρία, η νέα γραμμή περιλαμβάνει τους ανακαινισμένους σταθμούς Τιθορέας και Λιανοκλαδίου, καθώς και το νέο σταθμό Μώλου. Η νέα χάραξη διέρχεται από την νέα δίδυμη σήραγγα στο Καλλίδρομο, μήκους 9 χιλιομέτρων που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της Ελλάδος και των Βαλκανίων. Το έργο αυτό ξεκίνησε την δεκαετία του 1990 και για πολλά χρόνια ήταν βαλτωμένο εν μέσω τεχνικών και διαχειριστικών εμποδίων.
Φυσικά, σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η προσπάθεια συνεχίζεται, ώστε να μπορέσουν να ολοκληρωθούν όχι μόνο τα έργα του άξονα Πάτρα –Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, αλλά και το σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου που προβλέπεται στον Ελληνικό και Ευρωπαϊκό σχεδιασμό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr