Μιλώντας στην έκθεση CODE PATRAS «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ & ΠΟΛΗ», στην οποία παρουσιάστηκε η μελέτη του Πανεπιστήμιου της Ζυρίχης για την σύνδεση του Λιμένα της Πάτρας με το νέο δίκτυο, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θάνος Βούρδας επεσήμανε ότι ο ΟΣΕ έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασίες προμελέτης της χάραξης, η οποία θα τεθεί σε διαβούλευση με την τοπική κοινωνία στις αρχές του καινούριου χρόνου.
Στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η οριστική απόφαση να ληφθεί το Μάρτιο του 2016 οπότε και ο ΟΣΕ πρέπει να παραδώσει την οριστική προμελέτη χάραξης στην ΕΡΓΟΣΕ.
«Το χρονοδιάγραμμα είναι αυστηρό για να διασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση του έργου» σημείωσε, ενώ ξεκαθάρισε πως αναζητείται εναλλακτική λύση καθώς δε θα ακολουθηθεί η λύση της υπογειοποίησης, η οποία θεωρείται κοστοβόρα. Τόνισε, πάντως, ότι το σύγχρονο τρένο θα περνά από το Ρίο και θα συνδέεται με το λιμάνι, δηλαδή θα πρέπει να υπάρχει διέλευση μέσα από τον οικιστικό αστικό ιστό της Πάτρας.
Ο κ. Βούρδας συμμετείχε και σε ευρεία σύσκεψη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας υπό τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Κατσιφάρα και με την συμμετοχή του Προέδρου και Δ/ντος Σύμβουλου του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλου, κατά την οποία συμφωνήθηκε να παρουσιαστεί, στις αρχές του 2016, η μελέτη για την σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα-Πύργος-Ολυμπία-Κατάκολο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr