Συγκεκριμένα, οι εταιρείες: Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο Σύλλογος Εργαζομένων Προαστιακού Σιδηροδρόμου, υποστηρίζουν στην προσφυγή τους πως με τη πλήρη ιδιωτικοποίηση και την μεταβολή της νομικής φύσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βλάπτονται τα εργασιακά, ασφαλιστικά και οικονομικά συμφέροντα των μελών τους.
Όπως επισημαίνουν, κινδυνεύουν να απολυθούν εργαζόμενοι με πολυετή υπηρεσία χωρίς ωστόσο να έχουν συμπληρώσει τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, να αλλάξουν οι κανονισμοί εργασίας με στόχο τον περιορισμό του μισθολογικού κόστους, να καταργηθεί η διευκόλυνση μεταφοράς του προσωπικού και των συνταξιούχων σιδηροδρομικών, αλλά και να αντικατασταθούν οι σημερινοί εργαζόμενοι με νεότερους που θα αμείβονται αμυδρά.
Στην προσφυγή τους οι συνδικαλιστικές οργανώσεις διευκρινίζουν ότι σύμφωνα με το Σύνταγμα, η μεταβίβαση έπρεπε να γίνει με Προεδρικό Διάταγμα και όχι με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων.
Στην προσφυγή, διευκρινίζουν ακόμη, πως εάν ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το ποσό της πώλησης θα πάει κατευθείαν στο ειδικό ταμείο της ΤτΕ για τους δανειστές, δεν θα αυξηθεί η απασχόληση, αλλά η ανεργία, ενώ θα συρρικνωθεί ακόμη περισσότερο το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr