Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «τα καταστήματα Γερμανός εμπλουτίζουν σημαντικά την γκάμα των προϊόντων τους με νέες high tech συσκευές και περισσότερα smart gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες). Συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ζουν την τεχνολογία, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Παράλληλα, προχωρούν στη δημιουργία βιωματικών γωνιών, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «με μοντέρνα αισθητική, τα ανανεωμένα καταστήματα Γερμανός σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη «στην καρδιά της τεχνολογίας», προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία. Τα νέα καταστήματα είναι σχεδιασμένα σε διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με digital σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων. Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του Δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017».
Τα καταστήματα Γερμανός «συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους (trainings για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες τεχνολογίες, πιστοποίηση από κατασκευαστές), ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη».
«Στον Γερμανό, καταλαβαίνουμε τον κόσμο που εξυπηρετούμε. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Όραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα Γερμανός όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε σχετικά ο κ. Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Ανανεωμένο είναι και το λογότυπο της Γερμανός, «που αποκτά πιο μοντέρνο αέρα, για να ανταποκρίνεται στην νέα εποχή. Και επειδή η ζωή περνάει μέσα από την τεχνολογία, στον Γερμανό οι καταναλωτές θα βρουν σίγουρα κάτι που θα κάνει την καρδιά τους να χτυπά πιο δυνατά. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους. Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε Smartphone ή Tablet. Δείτε και το σχετικό τηλεοπτικό σποτ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr