Το εθνικό περίπτερο που οργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από την Enterprise Greece, βρισκόταν στο πιο κεντρικό σημείο του φημισμένου εκθεσιακού κέντρου Javits Center, δίπλα σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους Έλληνες εξαγωγείς να έρθουν σε επαφή με σημαντικούς εμπορικούς επισκέπτες και καταναλωτές από την αγορά της Αμερικής.
Αξίζει μάλιστα να τονιστεί και η παρουσία στο εθνικό περίπτερο δύο σημαντικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων προβολής του ελληνικών αλιευμάτων, όπως αυτό των Ελληνικών Κατεψυγμένων Αλιευμάτων «FROZEN SEAFOOD», που υλοποιείται από την Enterprise Greece και του «WESTERN GREECE SEAFOOD» από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας.
Για την περαιτέρω ενίσχυση και προβολή της εθνικής συμμετοχής στην Summer Fancy Food Show 2023 αλλά και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των ελληνικών τροφίμων, η Enterprise Greece, υλοποίησε και στοχευμένη καμπάνια σε εγνωσμένου κύρους αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.
Επίσης διοργάνωσε εκδήλωση δικτύωσης με Αμερικανούς αγοραστές και δημοσιογράφους σε γνωστό ελληνικό εστιατόριο της Νέας Υόρκης.
Βασική στόχευση της ελληνικής αποστολής αποτέλεσε η ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών τροφίμων και ποτών, τα οποία αποτελούν βασικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής. Η δυναμική μάλιστα που έχουν αναπτύξει οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων στην Αμερική φαίνεται από τα επίπεδα ρεκόρ που καταγράφηκαν το 2022, αγγίζοντας τα 650 εκ. δολάρια ενώ παράλληλα, η αύξηση για την τετραετία 2018-2022, άγγιξε το 64%.
Την ελληνική αποστολή στη Summer Fancy Food Show 2023, καλωσόρισαν η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, καθώς και ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, κος Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους των εξαγωγικών εταιρειών.
Στη δήλωσή της η κα Αλεξανδροπούλου ανέφερε: «Η συνεχής άνοδος των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων στις ΗΠΑ, συνδέεται σε σημαντικό βαθμό με την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη στα ελληνικά προϊόντα, καθώς και τη στροφή των Αμερικανών καταναλωτών σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και συγκεκριμένα στη Μεσογειακή διατροφή, με την οποία η ελληνική κουζίνα ταυτίζεται.
Η φετινή ελληνική συμμετοχή στη Summer Fancy έδωσε την ευκαιρία στις εξαγωγικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν το όφελος της συμμετοχής τους, καθώς η Enterprise Greece υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πακέτο προώθησης, προβολής και δικτύωσης των ελληνικών τροφίμων στις ΗΠΑ, μέσω εξειδικευμένων ενεργειών και πρωτοβουλιών».
Από την πλευρά του ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, κος Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου τόνισε: «Η εθνική συμμετοχή στη φετινή Summer Fancy ήταν σύγχρονη και δυναμική και ταυτίζεται απόλυτα με τη θετική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και τον δυναμισμό που παρουσιάζουν οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στις Η.Π.Α.
Τα ελληνικά προϊόντα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ήταν εξαιρετικής ποιότητας, αντιπροσωπεύοντας επάξια την ελληνική μεσογειακή διατροφή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr