Ακόμη, η παρουσία 900 hosted buyers από 83 χώρες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι πραγματοποίησαν 17.000 b2b meetings με τους εκθέτες, διαμόρφωσε ακόμα πιο κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν ως εκθέτες.
Επίσης, οι περισσότερες από 500 επιχειρήσεις από κάθε γωνιά της Ελλάδος που έδωσαν το «παρών» μέσα από τις οργανωμένες συμμετοχές 13 Περιφερειών, 11 Επιμελητηρίων και 4 Δήμων έκλεψαν τις εντυπώσεις με τα μοναδικής ποιότητας και γαστρονομικής υπεροχής παραδοσιακά προϊόντα, που παρουσίασαν και απέδειξαν και μέσα από το προσεγμένο branding τους ότι μπορούν να σταθούν επάξια στα ράφια των επιχειρήσεων του εξωτερικού.
Σπουδαίες συμφωνίες, σημαντικά deals & networking
Η FOOD EXPO 2023 αποτέλεσε ένα κομβικό meeting point για περισσότερες από 1.300 προμηθευτικές και εμπορικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών με χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου. Τα ελληνικά και μεσογειακά τρόφιμα και ποτά αναδείχθηκαν στους απόλυτους πρωταγωνιστές και κλείστηκαν σημαντικές συμφωνίες εκατομμυρίων.
Τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι εκθέτες στις δηλώσεις τους εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από τη συμμετοχή τους στην έκθεση και κυρίως από το γεγονός ότι το επισκεπτικό κοινό ήταν πραγματικά οι decision makers της αγοράς, δηλαδή ιδιοκτήτες, sales managers, export & import managers και γενικά σημαντικά στελέχη των επιχειρήσεων, οι οποίοι ήρθαν στην έκθεση γνωρίζοντας τις ανάγκες τους και αποφασισμένοι να πραγματοποιήσουν αγορές και σημαντικές εμπορικές συμφωνίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Έλληνες εκθέτες εντυπωσιάστηκαν από την ισχυρή παρουσία δυνητικών πελατών από αγορές του εξωτερικού και έκαναν ειδική μνεία στον μεγάλο αριθμό των food traders από την Αμερική. Η μεγάλη προσέλευση, το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης, οι international visitors και οι στοχευμένες b2b συναντήσεις άφησαν πολύ θετικό αποτύπωμα στους εκθέτες και οι περισσότεροι δήλωσαν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν και στην διοργάνωση του 2024.
Προϊόντα μοναδικά, τάσεις και καινοτομίες του κλάδου … σε 50.000 τ.μ!
Οι χιλιάδες επαγγελματίες της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, που επισκέφτηκαν τη φετινή διοργάνωση εντυπωσιάστηκαν από το εύρος των επιλογών που τους προσφέρθηκαν για κάθε ανάγκη της επιχείρησής τους, αλλά και για πολλά διαφορετικά budget.
Εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων που βρήκαν στην έκθεση. Στα περίπτερα των 1.300 εκθετών αναδείχτηκαν νέα προϊόντα αλλά και τάσεις που διαμορφώνουν μία συνολική εικόνα για το μέλλον του κλάδου.
Τα τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα, οι healthy και vegan παραλλαγές των πιο κλασικών συνταγών, η πολύ δημοφιλής στην ελληνική αγορά κατηγορία των ready to cook, οι έτοιμες ολοκληρωμένες λύσεις ready to eat για την επαγγελματική κουζίνα αλλά και τα sugar free, protein ή keto approved προϊόντα, οι premium εκδοχές των παραδοσιακών αποσταγμάτων όπως το τσίπουρο, οι προτάσεις με ethnic χαρακτήρα, ήταν μερικές από τις δημοφιλέστερες καταναλωτικές και b2b τάσεις που παρουσιάστηκαν.
Η έκθεση που έχει μπει στην ετήσια agenda διεθνών food traders & ξένων εκθετών
Ο μεγάλο αριθμός των διεθνών αγοραστών που ήρθαν στην έκθεση αποδεικνύει τον διεθνή της χαρακτήρα και την παγκόσμια εμβέλεια της. Οι διεθνείς αγοραστές έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα τόσο της έκθεσης όσο και για τα αυξημένα αντανακλαστικά που επέδειξαν οι περισσότεροι εκθέτες που πλέον είναι έτοιμοι να εξάγουν τα προϊόντα τους με ρεαλισμό τόσο σε θέματα ποσοτήτων όσο και τιμών.
Επίσης, οι food traders από το εξωτερικό έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση και μνεία στις «παραλλαγές» των παραδοσιακών προϊόντων, όπως ελαιόλαδο με infused γεύσεις ή healthy παραλλαγές γνωστών προϊοντικών κατηγοριών. Τέλος, το γεγονός ότι 250 εταιρίες από το εξωτερικό επέλεξαν να συμμετάσχουν στη FOOD EXPO, αποδεικνύει ότι η έκθεση αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι προώθησης των προϊόντων τους στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει τον διεθνής της χαρακτήρα και την εμπορική δυναμική της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Όλα τα παραπάνω μόνο αισιοδοξία μπορούν να δημιουργούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της δυναμικής έκθεσης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι 190 εκθέτες της Oenotelia παρουσίασαν πλήθος εξαιρετικών ετικετών
Με μια μεγάλη γκάμα από τα πιο εκλεκτά ελληνικά κρασιά και premium αποστάγματα σπουδαίων εταιρειών, αλλά και νέους φιλόδοξους παραγωγούς η Oenotelia ανταποκρίθηκε επάξια στις απαιτήσεις της οινικής αγοράς και αναδείχθηκε για ακόμα μία φορά σε ένα κομβικό οινικό trade show.
Ημερίδες με κορυφαία στελέχη του κλάδου & μοναδικά live cooking shows
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές ομιλίες και ενδιαφέρουσες ημερίδες από ειδικούς και στελέχη του επιχειρηματικού και ακαδημαϊκού κλάδου, καθώς και εκπρόσωπους κλαδικών φορέων στο stage του Workshops & Seminars, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους και λαμβάνοντας πλήρη ενημέρωση για τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις στον F&B κλάδο.
Παράλληλα, η γαστρονομική υπεροχή και ποιότητα των προϊόντων της Ελλάδας προβλήθηκε μέσα από τα live cooking shows που πραγματοποιήθηκαν και τις τρεις ημέρες, στο Mediterranean Food Stage του Hall 1.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο οι ομιλητές όσο και οι επισκέπτες υπερθεμάτισαν τη σημασία διεξαγωγής των παράλληλων εκδηλώσεων, καθώς θεωρούν ότι για τρεις ημέρες, η «κοινότητα», της FOOD EXPO είχε την ευκαιρία να αναλύσει φλέγοντα ζητήματα, να μεταλαμπαδεύσει γνώσεις και να μοιραστεί εμπειρίες.
Το success story της FOOD EXPO 2023 αντανακλά τη δυναμική του κλάδου των τροφίμων και των ποτών αλλά και το γεγονός ότι οι παραγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Αποτελεί εφαλτήριο για επενδύσεις στον κλάδο τροφίμων και ποτών στην χώρα μας αλλά και αναδεικνύει τις τάσεις και τις καινοτομίες που διαμορφώνουν τη βιομηχανία τροφίμων του αύριο.
*H FOOD EXPO 2023, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έδειξε για ακόμα μία φορά έμπρακτα την στήριξη της στο πολύτιμο έργο του εθελοντικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίνοντας την δυνατότητα στους εθελοντές του, να συλλέξουν είδη από τα περίπτερα των εταιρειών που συμμετείχαν στην έκθεση.
Μέσα από αυτή τη δράση τόσο η ίδια η έκθεση όσο και οι εκθέτες της συνέβαλλαν στην υποστήριξη παιδιών και οικογενειών της χώρα μας, καλύπτοντας κάποιες από τις πολύπλευρες ανάγκες τους. Την έκθεση επισκέφτηκε και ο Πρόεδρος του Χαμόγελου, κ. Κώστας Γιαννόπουλος, ο οποίος συναντήθηκε και συνομίλησε με τον Πρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο της FORUM SA-Member of NürnbergMesse Group, κ. Θανάση Παναγούλια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr