Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέτει αποκλειστικά πέντε προϊοντικές ετικέτες στην κατηγορία του τυριού: Φέτα, Γραβιέρα, Κεφαλογραβιέρα, Πεκορίνο και Τσαλαφούτι με στόχο να απευθυνθεί σε όσους αναζητούν ένα ιδιαίτερο, αυθεντικό και αξιόπιστο προϊόν υψηλής ποιότητας από επιλεγμένες, αγνές πρώτες ύλες και με εξασφαλισμένη γνησιότητα γεύσεων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, η διαδικασία παραγωγής της σειράς προϊόντων του brand έχει τις βάσεις της σε όσους κατοικούν στην περιοχή της Αμφιλοχίας και ασχολούνται με τον κλάδο της τυροκομίας ευρύτερα: τους ανθρώπους που καλλιεργούν τη γη, τους ανθρώπους που εκτρέφουν τα ζώα, αλλά και τους ανθρώπους που εργάζονται ως τυροκόμοι και τεχνικοί τροφίμων στο εργοστάσιο της Αμφιλοχίας Γη.
Μέσα σε αυτή την κοινότητα συνεργασίας που δημιουργείται, όλοι – αν και με διαφορετικό αντικείμενο απασχόλησης μεταξύ τους – μοιράζονται τις ίδιες αξίες και ο στόχος είναι κοινός: η δημιουργία παραδοσιακών και ποιοτικών τυροκομικών προϊόντων που θα μπορούν να τα απολαμβάνουν όλοι. Αυτό είναι κάτι που αντανακλάται και στα προϊόντα της επιχείρησης.
Τα προϊόντα αυτά παράγονται από την Αμφιγάλ, που είναι μία υπερσύγχρονη μονάδα επεξεργασίας γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων. Ιδρύθηκε το 2008, ουσιαστικά όμως σε λειτουργία βρίσκεται από το 2014 και προέρχεται από τα σπλάχνα του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Ένωση Αγρινίου», ο οποίος πλησιάζει τα 100 χρόνια ιστορίας.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr