Μάλιστα κατέγραψαν διψήφια αύξηση 11,9% σε όγκο (και 6,3% σε αξία). Ειδικότερα οι χυμοί ψυγείου εκτοξεύτηκαν με ποσοστά που έφτασαν στο 34,45 σε όγκο και 22,1% σε αξία. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σημειώνουν πτώση σε αξία και άνοδο σε όρους όγκων.
Συνολικά πάντως οι πωλήσεις των οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να «τρέχουν» με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Με βάση τα τελευταία στοιχεία της IRI ανέβηκαν κατά +11,9%. Σε αξία κατέγραψαν αύξηση +6,3%.
Συνολικά πάντως όπως είναι γνωστό όλες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ πήγαν καλά σε εξαίρεση βέβαια με το άλλο λιανεμπόριο. Με βάση τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον πρώτο μήνα της κρίσης από την πανδημία ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 3,1%, πτώση που συγκρατήθηκε σημαντικά από τη μεγάλη αύξηση του τζίρου σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση σε σχέση με τον Μάρτιο πέρυσι, σε: Ένδυση - υπόδηση (49,8%), Πολυκαταστήματα (25,3%), Βιβλία - χαρτικά - λοιπά είδη (16,9%), Έπιπλα - ηλεκτρικά είδη - οικιακό εξοπλισμό (13,8%), Τρόφιμα - ποτά - καπνό (13,3%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (11,5%). Στον αντίποδα, αυξήθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (20,5%) και Φαρμακευτικά - καλλυντικά (13,8%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 3,1% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020 παρουσίασε μείωση 2%. Αντίθετα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,7% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr