Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο τζίρος εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα εμφανίσει, καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, αύξηση από +15% έως +20%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της IRΙ, μέχρι τις 5 Απριλίου, τα σούπερ μάρκετ είχαν πωλήσεις άνω των 880 εκατ. ευρώ για τις πρώτες έξι εβδομάδες της υγειονομικής κρίσης, δηλαδή από τις 24 Φεβρουαρίου έως και τις 5 Απριλίου, σε 340 κατηγορίες προϊόντων, δηλαδή αύξηση 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Αν σε αυτές τις πωλήσεις προστεθεί και ο τζίρος των επί ζυγίω προϊόντων τότε οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την εξεταζόμενη περίοδο ξεπερνούν τα 900 εκατ. ευρώ.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, την εβδομάδα 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου, ο τζίρος ξεπέρασε τα 144 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 27,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Σε σχέση με προϊόντα, όπως τα αντισηπτικά και τα σκευάσματα καθαρισμού (χλωρίνες κτλ) , αλλά και τσίπουρα είναι ψηλά στη ζήτηση με αύξηση πωλήσεων 95%. Επίσης, το κρασί έχει αύξηση 50%, ενώ πέρα από τη μαγιά, το μαχλέπι, το αλεύρι για τσουρέκια, το ζαχαρούχο γάλα, το σιμιγδάλι, τα σαβαγιάρ και την σαντιγί, βασικά προϊόντα για γλυκά είναι και αυτά στη λίστα των 60 πιο περιζήτητων προϊόντων.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr