Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση πολιτικών Υπεύθυνης Κατανάλωσης, όπως απορρέει από τον σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», δημιούργησε μία καμπάνια με στόχο την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με θαλάσσια σπορ.
Πρεσβευτής της ενημερωτικής καμπάνιας ήταν ο Έλληνας Πρωταθλητής Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννης Δρυμωνάκος, ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο έργο να επικοινωνήσει δημιουργικά το ηχηρό μήνυμα της καμπάνιας: η κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με οποιαδήποτε δραστηριότητα μέσα στο νερό.
Υπενθυμίζεται ότι, τα Bravo Awards αποτελούν έναν θεσμό διαλόγου και ανάδειξης των πρωτοβουλιών που προωθούν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, υποστηρίζοντας τη δημιουργία της Ελλάδας του αύριο. Στόχος των βραβείων είναι η ευρύτερη αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας στα θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω των δράσεων που αναπτύσσουν οι συμμετέχοντες οργανισμοί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr