Η ελληνική ομαδική παρουσία, σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, ανέδειξε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων, την ποιότητα, τnν φρεσκάδα, τη διατροφική και γευστική αξία τους, που οφείλεται στις ευνοϊκές μεσογειακές κλιματικές συνθήκες, στην πλούσια και εύφορη ελληνική γη και στη φροντίδα των Ελλήνων παραγωγών.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το Επιμελητήριο συνέβαλε ώστε να πραγματοποιηθούν ουσιαστικές επαφές και συζητήσεις με ασιατικές εταιρίες για την προσέλκυση νέων πελατών, την προώθηση μελλοντικών συνεργασιών και τη διείσδυση των ελληνικών προϊόντων στην ασιατική αγορά, την Ήπειρο των 4,5 δισεκατομμυρίων κατοίκων, όπου η κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Εκεί όπου πολλά είδη, όπως μήλα, ροδάκινα, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνια, κεράσια και επιτραπέζια σταφύλια εισάγονται με υψηλές τιμές, ενώ μπρόκολα, καρότα, κρεμμύδια, σπαράγγια, σέλινο και λάχανο είναι τα λαχανικά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανάμεσα στα εισαγόμενα.
Παράλληλα με την έκθεση, η εξειδικευμένη σε προγράμματα προώθησης εξαγωγών εταιρία WIN Σύμβουλοι Ανάπτυξης, διοργάνωσε με επιτυχία δύο ειδικές εκδηλώσεις προώθησης του Premium European Kiwi στο Χόνγκ Κόνγκ και στη Σαγκάη, στις οποίες παρευρέθησαν επιχειρήσεις εμπορίας φρούτων και λαχανικών, διαμορφωτές κοινής γνώμης, καθώς και εκπρόσωποι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Με αφορμή τη δεύτερη διοργάνωση του Ελληνικού Ομαδικού Περιπτέρου και, αναγνωρίζοντας ότι η Ελλάδα είναι η 3η δύναμη στην παραγωγή και εξαγωγή ακτινιδίου και έχει μεγάλη ζήτηση στην Κίνα και στις άλλες ασιατικές αγορές, ο Γενικός Διευθυντής και Μέλος Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου Δρ Αθανάσιος Κελέμης τόνισε ότι: «Στόχος της ελληνικής παραγωγής θα πρέπει να είναι η επίτευξη διμερών συμφωνιών με την Κίνα για την εξαγωγή και άλλων ειδών φρούτων, πέραν του ακτινιδίου. Το Επιμελητήριο, ως μέλος του Παγκόσμιου Δικτύου των Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων με 140 γραφεία σε 92 χώρες, θα συνεχίσει να συμβάλλει με κάθε δυνατό μέσο, έτσι ώστε οι ελληνικές εταιρίες να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στις σημαντικές ασιατικές αγορές, συνάπτοντας νέες εμπορικές συμφωνίες και κερδίζοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών».
Σημειώνεται ότι η Asia Fruit Logistica αποτελεί την κορυφαία έκθεση στον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών για ολόκληρη την Ασία, στη διάρκεια της οποίας κάθε χρόνο συγκεντρώνονται οι μεγαλύτεροι εκπρόσωποι του κλάδου για κατ’ ιδίαν συναντήσεις και επιχειρηματικές συνομιλίες. Στην έκθεση μετείχαν πλέον των 800 εταιριών, σε εθνικά και μεμονωμένα περίπτερα, από περισσότερες από 46 χώρες, ενώ την επισκέφθηκαν 13.500 επαγγελματίες εισαγωγείς, έμποροι και διανομείς από 70 κράτη. Δυναμική ήταν, επίσης, η παρουσία εκπροσώπων από τον τομέα της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και των μεταφορών, ενώ παρουσιάστηκαν και νέες τεχνολογίες διαλογής και συσκευασίας. Στο πλαίσιο παράλληλων εκδηλώσεων διεξήχθη επίσης το Asiafruit Congress, το κορυφαίο συνέδριο για φρέσκα προϊόντα στην Ασία, εργαστήρια και παρουσιάσεις για την εξέλιξη της ασιατικής αγοράς, καθώς και ειδικά φόρουμ και ημερίδες, όπου παρουσιάστηκαν όλες οι νέες τεχνολογίες και τάσεις του κλάδου.
Η επόμενη Asia Fruit Logistica θα πραγματοποιηθεί στις 4 – 6 Σεπτεμβρίου 2019 στο Χονγκ Κονγκ και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί για πληροφορίες σχετικά με τη διοργάνωση του Ελληνικού Ομαδικού Περιπτέρου από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο να ανατρέξει στην ειδική ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου για τις εκθέσεις: www.german-fairs.gr ή να επικοινωνήσει στο τηλ. 210 64 19 037.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr