Σε ερώτηση για τις δυσκολίες και τη διαφορά μεταξύ «δύσκολου» και «εύκολου έργου», ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ τόνισε ότι «με τόσα χρόνια σε αυτόν τον χώρο, έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχουν εκ προοιμίου εύκολα ή δύσκολα έργα. Έχω δει φαινομενικά εύκολα έργα να βαλτώνουν, και έχω δει δύσκολα έργα να «τρέχουν». Όλα εξαρτώνται από την απρόσκοπτη χρηματοδότηση εκ μέρους του αναθέτοντος το έργο, τη βαθιά γνώση του αντικειμένου, την εμπειρία και την αξιοπιστία εκείνου που το αναλαμβάνει και βεβαίως από την οικονομική συγκυρία που επικρατεί».
Αναφερόμενος στα κεντρικά έργα της ΑΒΑΞ, ο κ. Μιτζάλης σημείωσε ότι η ΑΒΑΞ αυτή τη στιγμή υλοποιεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. «Σας πληροφορώ ότι η διάνοιξη της Γραμμής 4, ένα έργο εξαιρετικά σύνθετο κινείται βάσει του χρονοδιαγράμματος, όπως μέσα στο χρονοδιάγραμμα υλοποιούμε και το Α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου, το πιο δύσκολο κομμάτι του νέου δρόμου, αφού στα πρώτα 13 από τα 21,5 χιλιόμετρα κάνουμε τις εργασίες ενώ η κίνηση διεξάγεται κανονικά. Είμαι επίσης υπερήφανος και ως Θεσσαλονικιός για τον τρόπο που προχωράμε το Flyover, τα τρία Νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νίαρχος στη Θεσσαλονίκη, την Κομοτηνή και τη Σπάρτη, έργα υποδομής στο Ελληνικό, τα δύο μεγάλα ενεργειακά έργα στη Ρουμανία και τώρα στο Ιράκ, τον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα και βεβαίως ενεργειακές υποδομες σε φυσικό αέριο και ΑΠΕ » ανέφερε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr