Ο Οδικός Αξονας Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) θα είναι ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομός ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με συνολικό μήκος 232 χλμ. Η σύμβαση παραχώρησης του έργου περιλαμβάνει:
- την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του άξονα Σκάρφεια (ΠΑΘΕ) - Παναγιά (Εγνατία), μήκους 175 χλμ., που θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από την αρχή, σε εντελώς νέα χάραξη
- και τη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος από τη Σκάρφεια έως τις Pάχες Φθιώτιδας του ΠΑΘΕ, μήκους 57 χλμ.
Η προθεσμία περαίωσης για το σύνολο του έργου είναι 66 μήνες.
Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 500 εκατομμύρια ευρώ σε τρέχουσες τιμές, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε παρούσα αξία η χρηματοδοτική συμβολή ανέρχεται σε 300 εκατομμύρια ευρώ.
Οπως ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, την επόμενη εβδομάδα υπογράφεται η σύμβαση για τον Οδικό Αξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη. Στο τελικό στάδιο για την υπογραφή το Μάρτιο βρίσκεται η σύμβαση του Οδικού Αξονα Ράχες Μαλιακού - Κλειδί Ημαθίας, αλλά και του Οδικού Αξονα Κεντρικής Ελλάδας. Επίσης, τον επόμενο μήνα αναδεικνύεται ανάδοχος στον οδικό άξονα Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, για τον οποίο η κατάθεση των προσφορών έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr