Παράλληλα με το τηλεοπτικό σποτ και το ψηφιακό της αποτύπωμα, η νέα καμπάνια της SKAG περιλαμβάνει και έναν ευφάνταστο διαγωνισμό με τίτλο "Un-Cover the Future” που θα τρέξει πανελλαδικά το διάστημα 18.09 - 24.10 digitally, και θα επικοινωνηθεί επιπρόσθετα και physically μέσα στα βιβλιοπωλεία.
Πρόκειται για μια καμπάνια με 360ο χαρακτήρα που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία 4 Wise Monkeys. Αρχικά, όλα ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2021 με έρευνα Αγοράς για την τοποθέτηση της Μάρκας σε συνεργασία με την εταιρεία Trueberries.
Με την αρωγή της The Growth Challenge η οποία συνέβαλε ουσιαστικά στη διαμόρφωση της νέας εταιρικής ταυτότητάς ολοκληρώθηκε το Rebranding και η υλοποίηση της νέας αρχιτεκτονικής της Μάρκας, η οποία δομήθηκε σε 4 πυλώνες: Μάθηση (Learn), Οργάνωση (Plan), Δημιουργία (Create) και Παιχνίδι (Play).
Την άνοιξη του 2022 ξεκίνησε ο ανασχεδιασμός όλου του προϊοντικού portfolio της SKAG, ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2023 και τον Απρίλιο ανακοινώθηκε η ανανεωμένη οπτική εικόνα της εταιρείας και η νέα εποχή που αυτή σηματοδοτούσε.
«Κάνουμε την κάθε σου μέρα μια μέρα έμπνευσης» λοιπόν, για να εμπνευστούμε από τη νέα καμπάνια της εταιρείας και να καλωσορίσουμε την νέα εποχή της SKAG, που σηματοδοτεί μια εκ βάθους ανανέωση όχι μόνο της εικόνας της, αλλά και της κουλτούρας της συνολικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr