Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Reporter Inside Information Magazine - Δεκέμβριος 2022
Από την ίδρυσή της το 2005 μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει μετεξελιχθεί σε έναν πολυδιάστατο οργανισμό με 139 εκατ. κύκλο εργασιών, διεθνή παρουσία και σύγχρονες υποδομές, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, να προσδίδει προστιθέμενη αξία σε κάθε συνεργασία της μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Νέες αγορές, νέες γεωγραφίες
«Για να παραμένεις ανταγωνιστικός, πρέπει να μην σταματάς να εξελίσσεσαι. Στη Westnet θέλουμε να γινόμαστε συνεχώς πιο δυναμικοί, πιο αποτελεσματικοί και πιο καινοτόμοι, για να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες των συνεργατών μας. Αυτός είναι ο στόχος μας, να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους, προσφέροντας λύσεις και υπηρεσίες που φέρνουν προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική μας περιλαμβάνει την επένδυση σε κερδοφόρες προϊοντικές κατηγορίες, την ανάπτυξη αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με δυναμικά και αξιόπιστα brands, το άνοιγμα σε νέες γεωγραφίες. Θέλουμε να διαφοροποιηθούμε και αναζητούμε προϊόντα και αγορές που θα μας επιτρέψουν να συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε μακροπρόθεσμα», αναφέρει ο Chief Operating Officer της Westnet, κ. Κωνσταντίνος Μάγκουρας.
Η Westnet ξεκίνησε το 2005 με τα προϊόντα πληροφορικής και σταδιακά επεκτάθηκε σε νέες κατηγορίες μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές, συνθέτοντας ένα πλούσιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο. Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται με τρεις επιχειρηματικές μονάδες - Τεχνολογία, Energy Solutions (καταναλωτικές μπαταρίες & led φωτισμός), Κλιματισμός & Οικιακές Συσκευές, διευρύνοντας το αποτύπωμά της πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας, με θυγατρική στην Κύπρο από το 2017 και πιο πρόσφατα στην Πολωνία, κι ένα δίκτυο εξαγωγών που απλώνεται σε 62 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Toshiba σε μπαταρίες και φωτισμό.
Δυναμικές κατηγορίες, νέες γεωγραφίες, στρατηγικές συνεργασίες είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας για τη Westnet, η οποία επενδύει σημαντικά στην παροχή αξιόπιστων και ποιοτικών υπηρεσιών, ώστε να εξασφαλίσει τη βέλτιστη εμπειρία για τους συνεργάτες της.
Κλειδί για την υλοποίηση των πλάνων μας είναι η επένδυση σε στρατηγικές συνεργασίες
Κωνσταντίνος Μάγκουρας, Chief Operating Officer, Westnet Distribution
Επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η Westnet έχει κάνει αλματώδη βήματα προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού ενσωματώνοντας σύγχρονα εργαλεία και συστήματα που διασφαλίζουν και βελτιώνουν την καθημερινή επιχειρηματική λειτουργία. «Αναμφίβολα, η συγκυρία της πανδημίας επιτάχυνε σημαντικά αυτήν τη ψηφιακή μετάβαση σε όλο το φάσμα της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής. Στη Westnet πιστεύουμε στην αξία του digitalization και θεωρούμε ότι η τεχνολογία μας «δίνει τα όπλα» για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι: έχουμε μεταφέρει τις υποδομές μας στο cloud, δημιουργήσαμε το δικό μας τηλεφωνικό κέντρο, αναβαθμίζουμε το ERP μας με τη μετάβαση στο SAP 4 HANA, υλοποιούμε σύστημα CRM για την καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες μας, αξιοποιούμε σύγχρονα BI tools ενώ σύντομα θα λανσάρουμε ένα ανανεωμένο B2B site. Είμαστε εδώ για να καλύπτουμε τις ανάγκες των συνεργατών μας με ποιότητα, ταχύτητα και ευελιξία ώστε να συμβάλλουμε στην επιχειρηματική τους ανάπτυξη, τώρα και στο μέλλον», σημειώνει ο κ. Μάγκουρας.
Έμφαση στη βέλτιστη διαχείριση των logistics
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα σχεδόν μόνιμο disruption στην εφοδιαστική αλυσίδα, με την πανδημία Covid και κατόπιν τον πόλεμο στην Ουκρανία και την ενεργειακή κρίση να αποτελούν τις κύριες αιτίες διαταραχής της ομαλής ροής. Για τη Westnet, ύψιστη προτεραιότητα ήταν και παραμένει, η στήριξη των πελατών της και του δικτύου τους. «Στόχος μας είναι να τελειοποιήσουμε τις διαδικασίες μας και να φτάσουμε την αξιοποίηση των συστημάτων μας στο 100% ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν εξαιρετική εξυπηρέτηση και next day delivery. Θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι και για τον λόγο αυτό επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, ενσωματώνοντας τις νέες τάσεις ψηφιακού μετασχηματισμού των Logistics. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά οδηγεί το Supply Chain να μετεξελιχτεί σε Demand Chain παρέχοντας νέες προοπτικές κι εμείς αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των συνεργατών μας και συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε», αναφέρει ο κ. Μάγκουρας.
Παροχή υψηλού επιπέδου after-sales support
Η τεχνική υποστήριξη είναι ζωτικός παράγοντας για την οικοδόμηση των σχέσεων με τους πελάτες, την αύξηση της ικανοποίησής τους μετά την αγορά του προϊόντος, την ενίσχυση του brand name. Υπηρετώντας τη φιλοσοφία «full commercial circle», η Westnet έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των συνεργατών της με την ταχύτητα και αξιοπιστία του service της, επιδεικνύοντας εξαιρετική ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών και στις ανάγκες των end-users. Υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις, έμπειρο και υψηλά καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό και συνεχής εκπαίδευση πάνω στις νέες τεχνολογίες, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του επισκευαστικού κέντρου της Westnet, με την εταιρεία να επενδύει σημαντικά στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της ώστε να γίνεται ολοένα πιο ανταγωνιστική στην αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr