Επιπρόσθετρα στην επιστολή, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου ενημερώνει τον πρωθυπουργό για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, το οποίο έχει γνωστοποιηθεί στους υπουργούς Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι οποίοι ομολογουμένως, έσπευσαν να ενεργήσουν και προσπαθούν να το επιλύσουν με τους ομόλογούς τους. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται με ναυτιλιακές εταιρείες περιορίζονται δραστικά στο να στέλνουν ανταλλακτικά, εξοπλισμό και συνεργεία τοποθέτησής τους σε ελληνόκτητα πλοία, στα λιμάνια της Κίνας, μετά την εφαρμογή της νέας εγκυκλίου των αρχών της Κίνας (2019) 172 “Management Regulations for Ship Maintenance and Testing Service Suppliers”.
Ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. σημειώνει πως, μια συμφωνία αμοιβαίας συνεργασίας κινέζικων και ελληνικών ναυπηγείων για δεξαμενισμό, επισκευές και “surveys” των πλοίων, που βρίσκονται στην περιοχή της Ν.Α. Μεσογείου, σίγουρα θα ενίσχυε άμεσα το Α.Ε.Π. της ελληνικής οικονομίας, αξιοποιώντας μάλιστα την υψηλή τεχνογνωσία μας και βεβαίως τις υφιστάμενες υποδομές μας.
«Λαμβάνοντας υπόψη ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες κινέζικες επενδύσεις και η Ελλάδα είναι από τις πλέον σημαντικές χώρες στο “δρόμο του μεταξιού”, προτείνουμε με πρωτοβουλία σας, να συναφθεί μια διμερής συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Κίνας, που να εξαιρεί από γραφειοκρατικούς περιορισμούς και επιπλέον εισαγωγικά τέλη την αποστολή ναυτιλιακού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε λιμάνια της Κίνας, αποκλειστικά και μόνο από το λιμάνι του Πειραιά. Πιστεύουμε ειλικρινά πως ένα τέτοιο βήμα, θα έχει θετικό αντίκτυπο σε επίπεδο οικονομικής διπλωματίας και θα λειτουργήσει προς όφελος και των δύο πλευρών» καταλήγει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο κ. Κορκίδης.
Επισυνάπτεται στα συνημμένα αρχεία ολόκληρη η επιστολή του κ. Κορκίδη προς τον Πρωθυπουργό
- EPISTOLI_EBEP.pdf (103 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr