Το αντιοξειδωτικό ρόφημα είναι το νέο καινοτόμο προϊόν της εταιρείας, η οποία εν μέσω οικονομικής κρίσης –το 2011, έφερε στην αγορά ένα νέο μοντέλο παραγωγής και διατροφής. «Τα έτοιμα προϊόντα “Αγρόκηπος Χαλβατζής” που φτάνουν στο τραπέζι σας είναι εγγυημένα υγιεινά και αγνά, φροντισμένα από τον αγρό και το σπόρο μέχρι το τελικό προϊόν, στο ράφι του σούπερ μάρκετ» επισημαίνει ο κ. Βασίλης Χαλβατζής και προσθέτει «Για να το εξασφαλίσει αυτό η εταιρία προχώρησε στην καθετοποίηση της παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με ομάδα αγροτών, που διαρκώς μεγαλώνει. Ετησίως, καλλιεργούν πάνω από 1.000 στρέμματα. Πρόκειται για “συμβολαιακή” παραγωγή. Ο σπόρος, ο γεωπόνος, η επίβλεψη, δηλαδή τα πάντα περνούν από την εταιρεία μας».
Τα προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης Χαλβατζή, της οποίας οι ρίζες εντοπίζονται στην Κωνσταντινούπολη, διατίθενται με τα labels Αγρόκηπος Χαλβατζή, Μακεδονική, Οικογένεια Χαλβατζή, Αιγαίο και Top Fruit. Η σειρά λαχανικών στον ατμό «Αγρόκηπος Χαλβατζή» είναι μια επαναστατική αντιπρόταση στην κατηγορία του φρέσκου προϊόντος, καθώς παντρεύει τη φρεσκάδα του νωπού με την ευκολία στη χρήση, την ασφάλεια και την εγγύηση ποιότητας του συσκευασμένου προϊόντος.
Με όραμα την περαιτέρω ανάπτυξη, η εταιρεία εντάχθηκε στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς. «Μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς, ο παραγωγός έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη ρευστότητα με άκρως ανταγωνιστικούς όρους τη στιγμή που τη χρειάζεται, αλλά και εγγυημένη την έγκαιρη πληρωμή της παραγωγής που έχει συμφωνήσει να παραδώσει στην εταιρεία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Χαλβατζής προσθέτοντας ότι «Η βελτίωση της διείσδυσης στην αμερικανική αγορά είναι ένα ακόμα βήμα. Ξεκινήσαμε προ διετίας και συνεχίζουμε να μπαίνουμε σε αλυσίδες. «Σήμερα το 8% του τζίρου μας είναι προϊόντα που φθάνουν στην Αμερική» σημειώνει ο κ. Χαλβατζής.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία εντάχθηκε και στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Τραπεζικής, το οποίο συμβάλλει στην τόνωση της αγοράς των εγχώρια παραγόμενων πιστοποιημένων γεωργικών προϊόντων. Την ευρεία γκάμα προϊόντων της εταιρίας «Αγρόκηπος Χαλβατζή» βρίσκουν οι επισκέπτες – τουρίστες στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Hotel Brain Capital A.E και με αυτόν τον τρόπο γίνονται γνωστά και αναγνωρίσιμα στους επισκέπτες – καταναλωτές του ξενοδοχείου, οι οποίοι θα μπορούν να τα αναζητούν, είτε στην τοπική αγορά, είτε στις αγορές της χώρας τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr