Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Στόχος της εταιρίας είναι η ενίσχυση της υπηρεσίας παροχής πληροφοριών πτήσεων στα κινητά τηλέφωνα των επιβατών καθώς και η έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών σε περίπτωση αλλαγής ώρας της πτήσης τους.
Οι επιβάτες θα λαμβάνουν ένα SMSστα κινητά τους τηλέφωνα από την αεροπορική εταιρία (μόνο σε περίπτωση σημαντικής αλλαγής στην ώρα πτήσης). Το SMSθα ενημερώνει για τη νέα ώρα αναχώρησης και θα αποστέλλεται 3 ώρες με 48 ώρες πριν από την καθορισμένη ώρα πτήσης.
Η υπηρεσία αποστολής SMS είναι διαθέσιμη σε όλους τους επιβάτες της SingaporeAirlines, με εξαίρεση τους επιβάτες που κάνουν χρήση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ιαπωνία και την Κορέα.
Η υπηρεσία παροχής πληροφόρησης σε κινητά τηλέφωνα έχει σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιήσει την αναστάτωση που προκαλείται στους επιβάτες στην περίπτωση σημαντικών αλλαγών στις ώρες πτήσης που είναι γνωστές στην εταιρία πριν από την αναχώρηση.