Πιο συγκεκριμένα, η «Αμοιβαία Συμφωνία Παροχής Υπηρεσιών» (SLA) αποτελεί τη δέσμευσή της Swissport για συνεχή παροχή υπηρεσιών προς τις αεροπορικές εταιρείες, που σε κάθε περίπτωση θα ανταποκρίνονται ή θα υπερβαίνουν τις απαιτούμενες υψηλές προδιαγραφές ποιότητας που τίθενται στη συμφωνία SLA για την εξυπηρέτηση του επιβάτη που επισκέπτεται το Ελευθέριος Βενιζέλος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Swissport Hellas αποτελεί την πρώτη εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης που προχωρά στην υπογραφή της συγκεκριμένης συμφωνίας με τον ΔΑΑ, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το πλαίσιο της ανταγωνιστικότητας στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης.
Με την υπογραφή της εν λόγω σύμβασης η ποιότητα των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης μετριέται από εξειδικευμένο προσωπικό, βάσει συγκεκριμένων παραμέτρων και χρήση συγκεκριμένων δεικτών (Key Performance Indicators), απόλυτα αποδεκτών από την αεροδρομιακή κοινότητα.
Με τη συγκεκριμένη διαδικασία, τα αποτελέσματα των μετρήσεων γνωστοποιούνται από τον ΔΑΑ στη Swissport, σε μηνιαία βάση ενώ στη συνέχεια βρίσκονται στη διάθεση των αεροπορικών εταιρειών - πελατών της Swissport, μέσω της ιστοσελίδας της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr