Στα ύψη έφτασαν οι πωλήσεις της BMW κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006, η οποία προβλέπει ότι οι πωλήσεις της φέτος θα υπερβούν το περσινό ρεκόρ των 1,33 εκατομμυρίων οχημάτων. Ωστόσο, τα στοιχεία για τις πωλήσεις του Μαρτίου δείχνουν ότι η μεγάλης ανταγωνίστρια Mercedes κερδίζει έδαφος.
Στο πρώτο τρίμηνο, ο όμιλος BMW παρέδωσε σε πελάτες 332.923 BMW, Mini και Rolls-Royce. Η βασική αγορά παρέμεινε η γερμανική, ακολουθούμενη από την αμερικανική, ενώ ο ισχυρότερος ρυθμός αύξησης κατεγράφη στην κινεζική αγορά, όπου οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 64% σε 9.926 οχήματα. Ωστόσο, η βασική της ανταγωνίστρια Mercedes Benz φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος έναντι της BMW. Τα στοιχεία για τις πωλήσεις τον Μάρτιο δείχνουν ότι η Mercedes για πρώτη φορά εδώ και αρκετούς μήνες, πούλησε περίπου 3.000 αυτοκίνητα περισσότερα από το εμπορικό σήμα της BMW. Μόνο οι μεγαλύτερες πωλήσεις του Mini σε σχέση με αυτές του Smart, επέτρεψαν στον όμιλο BMW να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία σε σχέση με τη Mercedes Car Group, που περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Mercedes-Benz, Smart και Maybach.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr