Η εταιρία και τη νέα χρονιά αναμένεται να συνεχίσει το πρόγραμμα κρουαζιέρας ‘Ειδυλλιακό Αιγαίο’ σε πολλά νησιά του Αρχιπελάγους.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή Πωλήσεων, Πυθαγόρα Νάγο η χρονιά έκλεισε με αύξηση της τάξης του 28%. Η εταιρία διακίνησε 117.361 επιβάτες από 140 εθνικότητες οι οποίοι επισκέφτηκαν τα ελληνικά λιμάνια με τα κρουαζιερόπλοια της Louis Cruises. Η εταιρία σημείωσε υψηλές πληρότητες για τον Ιούλιο και Αύγουστο, δίνοντας την ευκαιρία σε 15.538 επιβάτες να επισκεφτούν «κρυμμένους θησαυρούς» στο Αιγαίο.
Για το 2015, σύμφωνα με τον κ. Νάγο τα στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά, «αρκεί να συνεχίσει η ηρεμία και η πολιτική σταθερότητα στην περιοχή. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις θετικές προοπτικές που υπάρχουν στον τουρισμό. Για αυτό το λόγο και για να καλύψουμε τις υψηλές ανάγκες και απαιτήσεις σε κλίνες που υπάρχουν για την επόμενη χρονιά, προχωρήσαμε σε τριετή συμφωνία ναύλωσης του κρουαζιερόπλοιου m/v Explorer (ναυπήγησης 2002) που μετονομάζεται σε Celestyal Odyssey, διαθέτει 420 καμπίνες και θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες στο Αιγαίο» ανέφερε ο κος Πυθαγόρας Νάγος.
Παράλληλα στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα, ο Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, παρουσίασε τη «Celestyal Cruises» και το νέο λογότυπο που εντάσσεται στη συνολική αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας.
«Υιοθετούμε μία λέξη που κυριολεκτικά σημαίνει «ουράνια» και συνδέεται με έννοιες όπως τα αστέρια, ενώ μεταφορικά αποτυπώνει τη ‘Θεϊκή’ εμπειρία – την εμπειρία που οι ίδιοι οι επιβάτες μας έχουν νιώσει. Η επιλογή του ονόματος αποτελεί μία ένδειξη τιμής στους Αρχαίους Έλληνες Θαλασσοπόρους, είναι όμως ένα όνομα που απευθύνεται κυρίως στις διεθνείς αγορές στις οποίες λειτουργούμε ως πρεσβευτές της χώρας μας.», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αναστασιάδης και πρόσθεσε: «Τα πλοία μας Louis Crystal και Louis Olympia θα μετονομαστούν σε Celestyal Crystal και Celestyal Olympia, ενώ ήδη λειτουργούμε εμπορικά ως Celestyal σε όλες τις αγορές εκτός από την Κύπρο, όπου θα συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας ως Louis Cruises».
Σύμφωνα με τον κάπταιν Γιώργο Κουμπενά, Αντιπρόεδρο Επιχειρήσεων της Louis Cruises η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία που ανέρχεται σε ετήσια βάση στα 128 εκ ευρώ. Ο κ. Κουμπενάς ανέλυσε πως προκύπτει η ετήσια συμβολή της εταιρείας από τις δαπάνες επιβατών λόγω του home porting, καθώς και από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελλάδα, αφού μόνο την τελευταία τριετία και παρά την κρίση έχουν δαπανηθεί περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ σε αναβαθμίσεις και επισκευές σε ελληνικά ναυπηγεία, ενώ οι συνολικές άμεσες δαπάνες για τα τελευταία 7 χρόνια αγγίζουν τα 425 εκατομμύρια ευρώ.
«Μέσα σε ένα δυσχερές οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα όπου η ανάπτυξη και οι επενδύσεις είναι το ζητούμενο, η εταιρεία μας συνεισφέρει πολύπλευρα στην ελληνική οικονομία, στηρίζοντας παράλληλα τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη», κατέληξε ο κ. Κουμπενάς .
Επίσης, παρουσιάστηκε το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας που συνεχίζει τη στήριξη του ελληνικού πολιτισμού μέσω της χορηγίας του Λυκείου Ελληνίδων καθώς και τη φιλοξενία παιδιών από την Κιβωτό του Κόσμου. Παράλληλα, εμπλουτίζεται με ένα ετήσιο πρόγραμμα υποτροφιών για την προώθηση της τεχνογνωσίας της κρουαζιέρας στις ΑΕΝ Σύρου και αντίστοιχα στην ΑΕΝ Μηχανικών Χίου, καθώς και τη συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών για το ‘ταξίδι’ γνώσης σε παιδιά της νησιωτικής Ελλάδας που δεν έχουν τη δυνατότητα, λόγω της απόστασης που τα χωρίζει από τη μητρόπολη, να το ακολουθήσουν.
Στη συνέντευξη τύπου τέλος παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος της Μήλου, κος Δαμουλάκης Γεράσιμος, ο Δήμαρχος της Σάμου, κος Νίκος Αγγελόπουλος και ο Δήμαρχος της Ίου κος Πετρόπουλος Μιχάλης, οι οποίοι απηύθυναν ένα σύντομο χαιρετισμό και αναφέρθηκαν στη φετινή θετική εμπειρία τους από την κρουαζιέρα και στους χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο που είχαν τη δυνατότητα να τους επισκεφτούν.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr