Η εφαρμογή ξεπέρασε τα 60.000 downloads μέσα σε δύο εβδομάδες, και έδινε τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να μετρούν δωρεάν καθημερινά τα βήματα που πραγματοποιούσαν. Ο κόσμος αγκάλιασε με ενθουσιασμό αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και τα βήματα που συγκεντρώθηκαν ανήλθαν σε 240 εκ. ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.
Ο ΟΠΑΠ μετέτρεψε αυτόματα τα βήματα προσφοράς σε οικονομική ενίσχυση προς τα 2 Παιδιατρικά Νοσοκομεία και διπλασίασε το ποσό που αναλογούσε στα βήματα αυτά ανεβάζοντας έτσι τη συνολική προσφορά στις €250.000.
Στη βράβευση που ακολούθησε στο Καλλιμάρμαρο μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής των 42 χλμ., ο κ.Petr Matejovsky, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ του ΟΠΑΠ, απένειμε το μετάλλιο στο δεύτερο νικητή Ρεϊμοντ Μπετ και δήλωσε σχετικά με τη φετινή διοργάνωση: «Σήμερα βρισκόμαστε εδώ ως Μέγας Χορηγός για να στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Για ον ΟΠΑΠ η ημέρα αυτή είναι πραγματικά ιδιαίτερη και για έναν επιπλέον λόγο, καθώς για πρώτη φορά συνδέσαμε την χορηγία του Μαραθωνίου με το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, μέσω της εφαρμογής «Διαδρομή Προσφοράς». Ο κόσμος ανταποκρίθηκε δυναμικά στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία και οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας συμβάλλοντας στο έργο της ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Αθήνας.»
Στη συνέχεια, ο Ρεϊμοντ Μπετ και ο τρίτος νικητής Τσομπέι Κιπτανούι επισκέφτηκαν το ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του οργανισμού όπου φωτογραφήθηκαν με τον κόσμο, υπέγραψαν αυτόγραφα και βραβεύτηκαν τον ΟΠΑΠ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr