Η SAS πιστεύει ότι οι ευχαριστημένοι και υγιείς εργαζόμενοι οδηγούν την καινοτομία που υποστηρίζει την ηγετική θέση της στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών business analytics.
Ο CEO της SAS, Jim Goodnight, δήλωσε σχετικά: "Η δυνατότητά μας να προσελκύουμε και να διατηρούμε δημιουργικούς εργαζόμενους συμβάλλει άμεσα στη συνεχή ανάπτυξη των εσόδων και της κερδοφορίας μας, αλλά και στην ανάπτυξη κορυφαίων προϊόντων και λύσεων".
Στην "καρδιά" του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας βρίσκεται μια απλή ιδέα: ικανοποιημένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ικανοποιημένους πελάτες.
H Jenn Mann, SAS Vice President of Human Resources, τόνισε: "H υγειονομική φροντίδα εντός της εταιρείας, το κέντρο εκγύμνασης, η επιδοτούμενη φροντίδα των παιδιών και πολλά προγράμματα ευεξίας, έχουν ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να είναι εξαιρετικά αφοσιωμένοι στην εταιρεία. Οι εργαζόμενοι δεν είναι μόνο πιο ευτυχισμένοι, αλλά αισθάνονται ότι έχουν αξία, κάτι που τους καθιστά πιο παραγωγικούς."
Ο ετήσιος ρυθμός ανανέωσης του προσωπικού της SAS παραμένει εξαιρετικά χαμηλός, κυμαινόμενος στο 3,3%, σε έναν κλάδο που ο μέσος ρυθμός κυμαίνεται στο 22%.
Η μείωση αυτού του ρυθμού επιτρέπει στη SAS να μειώνει το κόστος πρόσληψης, να διατηρεί τη γνώση και να αναπτύσσει στενότερες και πιο μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. Η εταιρεία διαβλέπει ισχυρή σύνδεση μεταξύ της εμπιστοσύνης και αφοσίωσης των εργαζομένων και της συνολικής επιχειρηματικής επιτυχίας.
Το 2012, η SAS κατέκτησε την 1η θέση στη λίστα με τις 25 μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο με τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα του Ινστιτούτου Great Place to Work. Επίσης, κατετάγη 3η στην αντίστοιχη λίστα του FORTUNE με τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στις ΗΠΑ, και 1η στην ίδια λίστα τόσο το 2010 όσο και το 2011.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr