«Μετά την ισχυρή άνοδο των πωλήσεων του πρώτου τριμήνου κατά 18%, το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις συρρικνώθηκαν κατά 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζει εντονότερη εποχικότητα σε σχέση με τα περασμένα έτη και αύξηση των αντίξοων μακροοικονομικών συνθηκών στην Ευρώπη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Torsten Tuerling.
Πρόσθεσε, πάντως, ότι η θέση της Frigoglass «ως στρατηγικού συνεργάτη των μεγαλυτέρων εταιρειών αναψυκτικών και ποτών παγκοσμίως, μας επιτρέπει να επωφεληθούμε από τα σημαντικά και συνεχόμενα επενδυτικά προγράμματα που διενεργούνται στις αναδυόμενες αγορές, με αποτέλεσμα πάνω από το 50% των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου να προέρχονται από χώρες εκτός Ευρώπης».
Όπως είπε, τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου επηρεάστηκαν αρνητικά από τη μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη, μετά το ισχυρό πρώτο τρίμηνο. Παράλληλα, αρνητικά συντέλεσαν η αλλαγή του προϊοντικού μίγματος, απόρροια της αλλαγής της γεωγραφικής διασποράς των πωλήσεων, καθώς και το κόστος των αρχικών επενδύσεων που σχετίζονται με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, προορισμένων να υποστηρίξουν τους πελάτες μας στη χάραξη της στρατηγικής βιωσιμότητας τους.
Ο κ. Tuerling εκτίμησε ότι το δεύτερο εξάμηνο του έτους η ζήτηση στην Ευρώπη θα παραμείνει μειωμένη σε αντίθεση με τις άλλες περιοχές δραστηριοποίησής μας που θα συνεχίσουν την θετική τους πορεία. «Προκειμένου να προστατεύσουμε τα περιθώρια κερδοφορίας μας, θα εστιάσουμε στην επίτευξη υψηλού βαθμού αποδοτικότητας σε όλα τα επίπεδα και θα βελτιώσουμε την προϊοντική μας γκάμα, διατηρώντας την ικανότητα μας να κεφαλαιοποιούμε την συνεχή άνοδο των αναδυόμενων αγορών. Θα συνεχίσουμε την ενίσχυση του ισολογισμού μας και την περαιτέρω βελτίωση των ταμειακών μας ροών, βελτιστοποιώντας τις εσωτερικές μας διαδικασίες», κατέληξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr