Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η επιτυχία στηρίχθηκε, αφενός στην ενίσχυση των brands Turbo-X, Q connect, @work και sentio που επιτρέπουν στην εταιρεία την εξάλειψη των ενδιαμέσων και αφετέρου στο ότι συνεχίζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή των προμηθευτών της.
Η μείωση των εξόδων κατά 4,9% σε συνδυασμό με την ενίσχυση του περιθωρίου Μ.Κ. εξασφάλισαν την κερδοφορία. Σημειώνεται επίσης ότι αυτή η μείωση των εξόδων επετεύχθη χωρίς περικοπές μισθών και ωρών εργασίας των εργαζομένων.
Ο Όμιλος Πλαίσιο βελτίωσε περαιτέρω την ήδη υγιή χρηματοοικονομική του διάρθρωση, μειώνοντας τόσο τα
αποθέματα του (κατά 9,4 εκ. €), όσο και τις απαιτήσεις του (κατά 2,2 εκ. €), και αυξάνοντας τα ταμειακά
διαθέσιμα (κατά 4,4 εκ. €) στα 39,6 εκ. €.
Συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πολιτική, η Πλαίσιο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, ξεκίνησε τη λειτουργία
ενός νέου καταστήματος, συνολικής επένδυσης δύο εκατομμυρίων ευρώ. Το κατάστημα, έκτασης 1.700 τ.μ., στεγάζεται σε ιστορικό κτίριο του 1908 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr