Μετά τη συνάντησή της με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εθνικών Μεταφορών και το Σύλλογο Ιδιοκτητών Φορτηγών Ελεύθερης Ζώνης, η υπουργός δήλωσε ότι «οι ολίγοι, ειδικά όταν διασφαλίζονται πλήρως τα δικαιώματά τους, δεν μπορούν να θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα των πολλών».
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Πρωτοδικείο του Πειραιά πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ, μετά την αγωγή που κατέθεσε εις βάρος τους το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, προκειμένου να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική.
Ο κατάλογος των προσφυγών στη δικαιοσύνη μακρύς. Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος προανήγγειλε την υποβολή ασφαλιστικών μέτρων τη Δευτέρα, τονίζοντας ότι «δεν υπάρχει άλλο περιθώριο αναμονής».
Σημειώνεται ότι αργά σήμερα το βράδυ ή νωρίς αύριο το πρωί θα εκδοθεί από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά η απόφαση, σχετικά με τη νομιμότητα ή μη των συνεχιζόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων της ΟΜΥΛΕ και της Ενωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ.
Κατά των απεργιών έχουν προσφύγει με αιτήσεις τους τα Επιμελητήρια της χώρας, καθώς και 48 επιχειρήσεις που, όπως υποστηρίζουν, θίγονται τα οικονομικά τους συμφέροντα από τις κινητοποιήσεις των 1.500 λιμενεργατών.
Αφού ολοκληρώθηκε η ακροαματική διαδικασία και ενώ είχε απορριφθεί αίτημα της ΟΜΥΛΕ για αναβολή της εκδίκασης, το δικαστήριο έδωσε προθεσμία έως τις 20.00 σήμερα και στις δύο πλευρές να καταθέσουν με υπομνήματα τις θέσεις τους προκειμένου να αποφανθεί.
Στη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας έξω από το δικαστικό μέγαρο παρέμεναν εκατοντάδες λιμενεργάτες, οι οποίοι φώναζαν συνθήματα κατά της Cosco.
Να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων καλεί τους εμπλεκόμενους φορείς στο θέμα του λιμανιού του Πειραιά η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου χαρακτηρίζοντας μείζον θέμα τη λειτουργία του.
Σε σχετική της ανακοίνωση η ΕΣΕΕ μιλά για κρίσιμη οικονομική συγκυρία, ενώ επισημαίνει πως «σε λίγες μέρες έρχονται οι γιορτές των Χριστουγέννων, όπου οι προβληματικές μέχρι σήμερα καταναλωτικές ανάγκες είναι αυξημένες».
«Περιμένουμε την ανάληψη της νέας πολιτικής ηγεσίας του ΟΛΠ [OLPr.AT] Σχετικά άρθρα , για να ανοίξει το λιμάνι και να γίνει επιτέλους ο διάλογος» προσθέτει, ενώ γνωστοποιεί πως αναλαμβάνει πρωτοβουλία συντονισμού του διαλόγου με τους λοιπούς κοινωνικούς εταίρους, για διασφάλιση:
1) των αναγκών της αγοράς
2) των θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις
3) την προστασία του καταναλωτή.
Eπιπλέον, περισσότερα από 5.000 κοντέινερ βρίσκονται εγκλωβισμένα στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ χιλιάδες άλλα έχουν αλλάξει λιμάνι προορισμού και αναμένεται να φθάσουν στο Λεκανοπέδιο οδικώς.
Οι λιμενεργάτες επιρρίπτουν την ευθύνη στην κυβέρνηση, υπογραμμίζοντας ότι ο διάλογος δεν προχώρησε με ευθύνη της τελευταίας. Από την πλευρά της, η κυβέρνηση επισημαίνει ότι με κλειστό λιμάνι διάλογος δεν γίνεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr