Κατά 13% θα υποχωρήσουν τα έσοδα από τη διαφήμιση το 2009 στις ΗΠΑ και κατά 1,5% το 2010, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που αναφέρονται στη νέα έκθεση της Barclays Capital. Πιο συγκεκριμένα, η Barclays προχώρησε σήμερα σε αρνητική αναθεώρηση των εκτιμήσεων της αφού η προηγούμενη εκτίμηση της έκανε λόγο για πτώση εσόδων της τάξεως του 10% το 2009 και 1% το 2010.
Επιπλέον, Barclays προέβη και σε υποβάθμιση των μεγάλων μέσων ενημέρωσης σε «underweight».
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr