Ο πρόεδρος της εταιρείας Σοσιφάρ, Δημήτρης Τζιμούρτας, ανέφερε ότι το συμβόλαιο συνεργασίας με την Shiseido ανανεώνεται κάθε διετία και το τρέχον λήγει το 2010. Σχετικά με τις φήμες που έχουν διαρρεύσει για το μέλλον του επώνυμου σήματος, ο ίδιος αποκαλύπτει, ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την πολυεθνική, για τη δημιουργία κοινοπρακτικού σχήματος (joint venture).
Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές, ειδικότερα ο Νotos πιέζεται να κλείσει μια καλή συμφωνία ανάληψης ενός δυνατού σήματος, καθώς προ ημερών έχασε την αντιπροσωπεία της Yves Saint Laurent, η οποία εξαγοράστηκε από την LOreal. Απώλεια που σε τζίρο μεταφράζεται σε περίπου 8 εκατ. ευρώ. Τόσες υπολογίζονται και οι πωλήσεις που πραγματοποιεί σε τιμές χονδρικής το ιαπωνικό σήμα Shiseido στην ελληνική αγορά, οι οποίες αυξάνονται στα 10-12 εκατ. ευρώ με την λιανική.
Η κρίση που αναμφίβολα έχει πλήξει και τον κόσμο των καλλυντικών έχει προκαλέσει αναβρασμό στον κλάδο των 700 εκατ. ευρώ (τιμές χονδρικής). Στο σύνολο της αγοράς το 40% προέρχεται από τον τομέα με τις κρέμες, το 35% από τα αρώματα και το 25% από τα είδη μακιγιάζ. Τα βασικότερα σήματα στις κρέμες βάσει μεριδίου είναι κατά σειρά τα εξής: La Praire (Γερολυμάτος), Estee Lauder (Σαράντης), Dior (Dior Hellas), Shiseido (Σοσιφάρ). Την ίδια στιγμή στα αρώματα το μεγαλύτερο μερίδιο ελέγχει το σήμα Dolce & Gabbana που πέρυσι έχασε ο Νotos από τον όμιλο Γερολυμάτου, που ωφελήθηκε με επιπλέον πωλήσεις της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ. Στα είδη μακιγιάζ, Dior και Εstee Lauder ελέγχουν το 50% της αγοράς.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr