Η ηγεσία του Υπουργείου, έχει ήδη απορρίψει την πρόταση που κατέθεσαν οι εταιρίες που συμμετέχουν στην κατασκευή και διαχείριση της Αττικής Οδού για απευθείας ανάθεση του έργου (λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτουν, ενώ προβάλλουν ως πλεονέκτημα την δυνατότητα χρήσης ενιαίου διοδίου) και επιμένει στην διενέργεια σχετικού διαγωνισμού.
Οι κατασκευαστικοί Ομιλοι που θα ριχτούν στην μάχη της διεκδίκησης, αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το διαγωνισμό καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα τους αποφέρει υπέρογκα έσοδα εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Ειδικότερα για το 2007 τα έσοδα της Αττικής Οδού ανήλθαν στα 243 εκατ. ευρώ, ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα αναμένεται να κυμανθούν και για το 2008.
Αντικείμενο του έργου αφορά την κατασκευή οδικών αξόνων συνολικού μήκους 55 χιλιομέτρων, περιλαμβάνοντας τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, τη σύνδεση Μεσογείων-Ραφήνας, αλλά και την ολοκλήρωση του άξονα Σταυρού-Ραφήνας. Συγκεκριμένα, η δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Υμηττού θα ξεκινά από τη νότια απόληξη της Αττικής Οδού στη Λ. Κατεχάκη και θα καταλήγει στη Λ. Ποσειδώνος (μήκος 14,5 χλμ.). Αντίστοιχα, ο οδικός άξονας Μεσογείων-Ραφήνας θα συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Μεσογείων (μετά τη σήραγγα Υμηττού) με τη Ραφήνα και θα έχει μήκος 17 χλμ., ενώ προβλέπεται η επέκταση έως την Εθν. Οδό Αθηνών-Λαμίας στις Αφίδνες, μήκους άλλων 25 χλμ. Στο έργο περιλαμβάνεται και ο οδικός άξονας Μεσογείων - Αγ. Μαρίνας, μήκους 11,5 χλμ.
Eλένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr