«Έχουμε λάβει πολλά αντιδημοφιλή μέτρα τα τελευταία χρόνια για να αποφύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο μια κατάσταση παρόμοια με τη Volkswagen», δήλωσε ο Ταβάρες, σύμφωνα με μετάδοση του Reuters.
Νωρίτερα αυτό το μήνα η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε ότι εξετάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσια στην πατρίδα της, τη Γερμανία.
Η ανακοίνωση της Volkswagen πυροδότησε εικασίες ότι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να αξιολογήσουν παρόμοιες κινήσεις για να ανταποκριθούν στα χαμηλά ποσοστά χρησιμοποίησης των εργοστασίων στην περιοχή, στις αυξανόμενες πιέσεις στις τιμές από τους ασιατικούς ανταγωνιστές και στο σκληρότερο οικονομικό περιβάλλον.
«Εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να αποφύγουμε αυτή την κατάσταση και το μέλλον θα δείξει αν θα μπορέσουμε να αποφύγουμε οποιοδήποτε πρόβλημα ή όχι, είναι πολύ νωρίς για να το πούμε σήμερα», δήλωσε οΤαβάρες στον τύπο μετά τα εγκαίνια ενός παγκόσμιου κόμβου για τη μονάδα επαγγελματικών οχημάτων Pro One του ομίλου, στο Τορίνο της Ιταλίας.
Μεταξύ του 2021 - όταν σχηματίστηκε μέσω της συγχώνευσης της Fiat Chrysler και της κατασκευάστριας Peugeot PSA - και του 2023, η Stellantis μείωσε το εργατικό δυναμικό της κατά σχεδόν 20.000 άτομα στην Ευρώπη, κυρίως μέσω εθελοντικών αποχωρήσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr