Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στο τμήμα Διεθνών Αναπτυξιακών Αδειοδοτημένων Αγορών της McDonald's αυξήθηκαν 0,7% το τρίμηνο, χάνοντας μακράν τις εκτιμήσεις για αύξηση 5,5%, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG. Ο κλάδος αντιπροσώπευε το 10% των συνολικών εσόδων της McDonald's το 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Κρις Κεμπζίνσκι τον περασμένο μήνα επεσήμανε έναν «ουσιαστικό επιχειρηματικό αντίκτυπο» στην αγορά των McDonald's στη Μέση Ανατολή και σε ορισμένες περιοχές εκτός της περιοχής λόγω του πολέμου, καθώς και της «σχετιζόμενης παραπληροφόρησης» σχετικά με το εμπορικό σήμα, καθώς πολλοί θεωρούν ότι επιδεικνύει φιλο-ισραηλινή στάση.
«Οι επιπτώσεις (του πολέμου) στα κέρδη ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία μας... Φαίνεται ότι αυτό θα είναι ένα ζήτημα που θα συνεχιστεί το επόμενο τρίμηνο ή ίσως ακόμη και στα επόμενα δύο», δήλωσε ο Μπράιαν Μάλμπερι, διαχειριστής χαρτοφυλακίου πελατών στο Zacks Investment Management, που κατέχει τις μετοχές της McDonald's.
Εν τω μεταξύ, οι καταναλωτικές δαπάνες στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της McDonald's, παρέμειναν επίσης αδύναμες παρά τα μέτρα κρατικής στήριξης.
Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας στις ΗΠΑ έχουν επίσης αρχίσει να δείχνουν σημάδια αδυναμίας. Η κίνηση στα καταστήματα McDonald's στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 13% τον Οκτώβριο, σύμφωνα με στοιχεία του Placer.ai που επικαλείται η Wells Fargo. Υποχώρησε 4,4% και 4,9% τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, αντίστοιχα.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,3% το τέταρτο τρίμηνο, λίγο λιγότερο από τις εκτιμήσεις για άνοδο 4,4%.
Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε προσαρμοσμένο κέρδος 2,95 δολάρια ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 2,82 δολαρίων ανά μετοχή.
«Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να ανακάμψουν τα αποτελέσματα (στη Μέση Ανατολή)», δήλωσε ο αναλυτής του Stephens, Τζόσουα Λονγκ, προσθέτοντας ότι εξακολουθεί να είναι θετικός για τη μετοχή της McDonald's δεδομένου ότι είναι «μία από τις καλύτερες μάρκες» για να ανταποκριθεί στο δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον.
Η McDonald's προέβλεψε το λειτουργικό περιθώριο για το 2024 να είναι στο μεσαίο έως υψηλό εύρος του 40% και αναμένει περισσότερες από 1.600 καθαρές προσθήκες εστιατορίων φέτος. Ανέφερε λειτουργικό περιθώριο 45,7% για το 2023.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις των McDonald's στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 3,4% το τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις για άνοδο 4,9%. Αυτό αντιπροσώπευε τη χαμηλότερη αύξηση των πωλήσεων σε περίπου τρία χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr