Συγκεκριμένα, σε ανάρτηση που έκανε στο Twitter αργά το βράδυ του Σαββάτου(26/11), ενημερώνει το κοινό πως οι νέες εγγραφές στην πλατφόρμα έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλά ποσοστά και συγκεκριμένα στα δύο εκατομμύρια καθημερινά τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 16 Νοεμβρίου, δηλαδή 66% αύξηση συγκριτικά με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2021.
Επίσης πρόσθεσε ότι ο χρόνος παραμονής των χρηστών στην πλατφόρμα κατέγραψε ρεκόρ, φτάνοντας περίπου τα 8 δις. ενεργά λεπτά σε καθημερινή βάση από τις 15 Νοεμβρίου, αύξηση 30% συγκριτικά με την αντίστοιχη εβδομάδα του προηγούμενου έτους.
Aκόμα τα φαινόμενα ρητορικής μίσους από ψεύτικα προφίλ μειώθηκαν από τις 13 Νοεμβρίου συγκριτικά με την Οκτώβριο του προηγούμενου έτους. Οι αναφερόμενοι πλαστοί λογαριασμοί στην πλατφόρμα αυξήθηκαν νωρίτερα αυτό το μήνα, πριν και μετά την κυκλοφορία του Twitter Blue, σύμφωνα με τον Musk.
{https://twitter.com/elonmusk/status/1596718851097755648}
Η αποτυχία του verification και τα όνειρα για το X
Υπενθυμίζεται πως προκειμένου να καταπολεμήσει τα ψεύτικα προφίλ, ο μεγιστάνας ιδιοκτήτης του twitter είχε λανσάρει την υπηρεσία ταυτοποίησης Twitter Βlue, που μπορούσε να προμηθευτεί ο καθένας πληρώνοντας οκτώ δολάρια. Αυτό ωστόσο δημιούργησε απρόβλεπτες καταστάσεις, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που αποκτώντας το σηματάκι της επαλήθευσης, προσποιούνταν ότι είναι λογαριασμοί εταιρειών, δημοσίων προσώπων προκαλώντας μεγάλες συγχύσεις, αλλά και απώλειες χρημάτων.
Μετά την απόσυρση του Twitter Βlue, o Μασκ ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες πως θα λανσάρει μια νέα πολύχρωμη υπηρεσία επαλήθευσης με άλλο χρώμα για εταιρείες, δημόσια πρόσωπα αλλά και απλούς χρήστες.
Ο δισεκατομμυριούχος, που διευθύνει επίσης την εταιρεία πυραύλων SpaceX, την startup με τσιπ εγκεφάλου Neuralink και την εταιρεία κατασκευής τούνελ Boring Company, έχει πει ότι η αγορά του Twitter θα επιταχύνει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για τα πάντα» που ονομάζεται X.
Το «Twitter 2.0 The Everything App» του Musk θα έχει χαρακτηριστικά όπως κρυπτογραφημένα άμεσα μηνύματα (DM), tweets μεγάλης έκτασης και πληρωμές. Σε ένα άλλο tweet νωρίς την Κυριακή, ο Μασκ είπε ότι βλέπει μια «πορεία προς το Twitter που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες σε 12 έως 18 μήνες».
Η μεγάλη ρήξη των τελευταίων εβδομάδων στο Twitter
Οι διαφημιστές στο Twitter από την άλλη, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών όπως η General Motors, η Mondelez International, η Volkswagen AG, διέκοψαν τη διαφήμιση στην πλατφόρμα, καθώς δεν συμφωνούν με το νέο αφεντικό.
Ο Μασκ είπε ότι το Twitter γνώρισε «μαζική πτώση εσόδων» από την υποχώρηση των διαφημιστών, κατηγορώντας έναν συνασπισμό ομάδων πολιτικών δικαιωμάτων που πίεζαν τους κορυφαίους διαφημιστές της πλατφόρμας να αναλάβουν δράση εάν δεν προστάτευε την εποπτεία περιεχομένου.
Ακτιβιστές προτρέπουν τους διαφημιστές του Twitter να εκδώσουν δηλώσεις σχετικά με την απόσυρση των διαφημίσεών τους από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μετά την άρση της απαγόρευσης των tweets από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Εκατοντάδες υπάλληλοι του Twitter παραιτήθηκαν από την εταιρεία, μετά από τελεσίγραφο του Μασκ, να δεσμευτούν εγγράφως οι υπάλληλοι για «πολλές ώρες εργασίας σε υψηλή ένταση» ή να αποχωρήσουν.
Η εταιρεία νωρίτερα τον Νοέμβριο απέλυσε το μισό εργατικό δυναμικό της, με ομάδες υπεύθυνες για τις επικοινωνίες, την επιμέλεια περιεχομένου, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ηθική της μηχανικής μάθησης να καταργούνται, καθώς και ορισμένες ομάδες προϊόντων και μηχανικών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr