Φαίνεται πως το καταναλωτικό κοινό αποφάσισε να αφήσει για λίγο στην άκρη τις πιέσεις από τον υψηλό πληθωρισμό και άρπαξε την ευκαιρία να καρπωθεί τις μεγάλες εκπτώσεις σε κάθε είδος, από κινητά έως και παιχνίδια.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Adobe, οι δαπάνες σε ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν κατά 2,3% στην Black Friday, χάρη στους καταναλωτές που περίμεναν να κάνουν τις αγορές τους εκείνη τη μέρα, παρά το γεγονός ότι οι προσφορές είχαν ξεκινήσει από τον Οκτώβριο.
Η έκθεση της Adobe, εξετάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο αναλύοντας συναλλαγές σε ιστότοπους, ενώ η εταιρεία έχει πρόσβαση σε δεδομένα που καλύπτουν αγορές στο 85% των 100 κορυφαίων καταστημάτων λιανικής στο Διαδίκτυο στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Υπήρχε εδώ και λίγο καιρό η πρόβλεψη ότι οι πωλήσεις της Black Friday θα αυξηθούν κατά 1%.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Monday θα είναι και πάλι η μεγαλύτερη ημέρα διαδικτυακών αγορών της σεζόν, με δαπάνη 11,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Που οφείλεται η μεγάλη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές
Όλοι περίμεναν ότι οι καταναλωτές θα έτρεχαν φέτος στα καταστήματα, αφότου η πανδημία έβαλε φραγμό στις αγορές δια ζώσης τα τελευταία δύο χρόνια. Ωστόσο το πρωί της Black Friday τα καταστήματα είχαν λιγότερη κίνηση από το συνηθισμένο, εξαιτίας των σποραδικών βροχών σε ορισμένες περιοχές της χώρας.
Οι Αμερικανοί στράφηκαν στα smartphones για να κάνουν τις γιορτινές τους αγορές, με τα δεδομένα από την Adobe να δείχνουν ότι οι αγορές μέσω κινητού αντιπροσώπευαν το 48% όλων των ψηφιακών πωλήσεων της Black Friday.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr