Η συμφωνία ανοίγει το δρόμο για έναν νέο κολοσσό τηλεοπτικής ροής που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Netflix και το Disney Plus.
Η AT&T σκοπεύει να διαχωρίσει τα περιουσιακά στοιχεία που απέκτησε όταν αγόρασε το Time Warner για 85 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.
Η AT&T θα λάβει 43 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, χρεόγραφα και τη διατήρηση ορισμένου χρέους από την WarnerMedia βάσει της προτεινόμενης συμφωνίας, σύμφωνα με κατάθεση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Οι μέτοχοι της AT&T είναι έτοιμοι να λάβουν μετοχές που αντιστοιχούν στο 71% της νέας εταιρείας, με τους μετόχους της Discovery να κατέχουν το υπόλοιπο.
Η συναλλαγή, η οποία έχει ήδη εγκριθεί από τα συμβούλια AT&T και Discovery, αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022.
Στην κατάθεση SEC, η AT&T δήλωσε ότι αναμένει πως η νέα εταιρεία θα έχει έσοδα για το 2023 περίπου 52 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η AT&T δήλωσε ότι η συμφωνία θα δημιουργούσε τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε αναμενόμενες «συνέργειες κόστους» ετησίως για τη νέα εταιρεία, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Discovery, David Zaslav, αναμένεται να ηγηθεί της προτεινόμενης νέας εταιρείας. Το διοικητικό του συμβούλιο θα έχει 13 μέλη: επτά θα διορίζονται από την AT&T και έξι από την Discovery.
Η εταιρεία είπε ότι θα συνδυάσει τα ψυχαγωγικά, αθλητικά και ειδησεογραφικά στοιχεία της WarnerMedia με τις δραστηριότητες ψυχαγωγίας και αθλητισμού της Discovery για να δημιουργήσει μια «κορυφαία, αυτόνομη παγκόσμια εταιρεία ψυχαγωγίας».
Η AT&T δήλωσε ότι η νέα εταιρεία θα είναι σε θέση να επενδύσει σε περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο για τις υπηρεσίες ροής της, να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για ανεξάρτητους δημιουργούς και να δημιουργήσει περισσότερο φιλικό προς την οικογένεια περιεχόμενο μη φαντασίας.
Η AT&T σχεδίαζε να επεκτείνει το HBO Max διεθνώς και ο συνδυασμός με τη Discovery θα μπορούσε να αποτελέσει μεγάλη ώθηση σε αυτά τα σχέδια. Η Discovery κατέχει τα ευρωπαϊκά δικαιώματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Eurosport.
Η AT&T, της οποίας ηγείται ο John Stankey από τον Ιούλιο, σημείωσε σταθερή ανάπτυξη από τότε που κυκλοφόρησε πέρυσι το HBO Max. Κέρδισε σχεδόν 3 εκατομμύρια συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2021, ανεβάζοντας συνολικά τους συνδρομητές της στα 9,7 εκατομμύρια. Η πλατφόρμα ετοιμάζεται να επεκτείνει την εμβέλειά της πέρα από τις ΗΠΑ, ξεκινώντας από την Λατινική Αμερική τον επόμενο μήνα. Συνολικά, και τα δύο μαζί το HBO Max και το HBO έχουν περίπου 64 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, σε σύγκριση με τα 208 εκατομμύρια του Netflix.
Το Discovery Plus κυκλοφόρησε στην ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά ροής τον Ιανουάριο. Η πλατφόρμα ροής φιλοξενεί 55.000 επεισόδια εκπομπών με επωνυμίες όπως τα HGTV, Food Network, TLC, A&E, History Channel και το Discovery Channel, το οποίο προβάλλει τη δημοφιλή σειρά "Shark Week" κάθε χρόνο. Το Discovery Plus διαθέτει επίσης περιεχόμενο από το BBC.
Μιλώντας σε τηλεοπτική συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα το πρωί, ο Zaslav είπε ότι η WarnerMedia και η Discovery ήδη ξοδεύουν περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για περιεχόμενο. Αυτός είναι μεγαλύτερος ετήσιος προϋπολογισμός περιεχομένου από το Netflix, το οποίο δήλωσε τον Απρίλιο ότι αναμένεται να δαπανήσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο το 2021.
Ο Zaslav, ο οποίος είπε ότι η προτεινόμενη εταιρεία θα ανακοινώσει ένα νέο όνομα τις επόμενες μέρες, εξήγησε ότι το σκεπτικό της συμφωνίας ήταν να δημιουργηθεί η «Νο 1 εταιρεία media στον κόσμο» η οποία θα βασίζεσαι σε περιεχόμενο ειδήσεων, αθλητισμού, ψυχαγωγίας και μη-φαντασίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr