Το ενδεχόμενο νέου δανεισμού για να αντιμετωπιστεί η δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλεθει μετά τα δυο αεροπορικά δυστυχήματα, εξετάζει η Boeing που βρίσκεται υπό πίεση εξαιτίας της καθήλωσης των 737MAX.
Το οικονομικό κόστος της όλης κατάστασης γύρω από τα 737ΜΑΧ αυξάνεται για την Boeing και από τον τερματισμό της παραγωγής του αναφερόμενου τύπου αεροσκάφους, την καταβολή οικονομικών αποζημιώσεων προς τις εταιρίες που δεν έχουν παραλάβει τα αεροσκάφη τους, αλλά και την υποστήριξη της αλυσίδας παροχής ανταλλακτικών.
Το δύσκολο έργο του Καλχούν
Μετά τα δυο τραγικά δυστυχήματα με αεροσκάφη 737MAX της Boeing, η αμερικανική εταιρεία βρίσκεται σε δύσκολη θέση, με τον πρόεδρο της Επιτροπής Μεταφορών και Υποδομών της Βουλής των Αντιπροσώπων, Πίτερ Ντε Φάζιο να δηλώνει πως συμβούλευσε τον νέο εκτελεστικό διευθυντή της Boeing Ντέιβιντ Καλχούν «να κάνει κάτι προκειμένου να εκτονώσει την πίεση που ασκείται από την Wall Street προς την Boeing και η οποία οδήγησε σε όλο αυτό».
Ο Καλχούν ανέλαβε χθες τα καθήκοντά του, καθώς η Boeing προσπαθεί να ανακάμψει, ενώ τα 737ΜΑΧ παραμένουν καθηλωμένα σε παγκόσμιο επίπεδο από τον περασμένο Μάρτιο, μετά την απώλεια 346 ανθρώπων στα δύο αεροπορικά δυστυχήματα.
Ο 62χρονος Καλχούν είναι διευθυντής στην Boeing για πολλά χρόνια, ενώ επιλέχθηκε για την θέση του προέδρου τον περασμένο Οκτώβριο, αφού το διοικητικό συμβούλιο της Boeing αποφάσισε την απομάκρυνση του προκατόχου του Ντένις Μούλενμπεργκ, ενώ τα καθήκοντα του εκτελεστικού διευθυντή του ανατέθηκαν στις 23 Δεκεμβρίου, μετά από την απόλυση του Μούλενμπεργκ.
Η απομάκρυνση του Μούλενμπεργκ έγινε μετά τις μεγάλες ανησυχίες για τις σχέσεις μεταξύ της Boeing και των αρμόδιων αμερικανικών αρχών εποπτείας, αναφορικά με τις προδιαγραφές για την πλοϊμότητα του Boeing 737MAX.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr