Στο υψηλότερο επίπεδο από το 1991 έφθασε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ιαπωνία κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2005, καθώς οι προοπτικές απασχόλησης βελτιώνονται στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη.
Συγκεκριμένα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2005 έφθασε στην Ιαπωνία στο 48,2 -το υψηλότερο από το δεύτερο τρίμηνο του 1991- από 44,8 κατά το τρίτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε το σήμερα υπουργικό συμβούλιο της χώρας. Παρά τη σαφή βελτίωση, ο δείκτης παραμένει κάτω από το 50, το οποίο σηματοδοτεί το όριο ανάμεσα στην αισιοδοξία και την απαισιοδοξία. Οι δαπάνες των καταναλωτών, οι οποίες στηρίζουν την οικονομία σε ποσοστό πέραν του 50%, τονώνουν την οικονομική ανάπτυξη, καθώς τα νοικοκυριά της χώρας ξοδεύουν τους υψηλότερους μισθούς τους, αυξάνοντας τις πωλήσεις μεγάλων εταιρειών. Οι καλύτερες προοπτικές απασχόλησης και οι υψηλότεροι μισθοί καταδεικνύουν ότι η ζήτηση θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr