Ο ίδιος ελπίζει ότι με κάποιες «εύκολες» διορθώσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ θα καταφέρει να ανατρέψει το πτωτικό κλίμα.
Το σχέδιο υπόσχεται ότι τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να ετοιμάζουν ροφήματα για τους πελάτες σε τέσσερα λεπτά ή λιγότερο αλλά και ότι θα βελτιώσει την εφαρμογή ηλεκτρονικών παραγγελιών ώστε να είναι περισσότερο ακριβής και ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την παραλαβή τους.
«Καθώς η Starbucks επικεντρώνεται στην ανάκαμψη, η εταιρεία για το 2025 δεν έχει ως προτεραιότητα το άνοιγμα νέων τοποθεσιών και τις ανακαινίσεις για να απελευθερώσει κεφάλαια», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια Rachel Ruggeri.
Επιπλέον, ο Niccol σχεδιάζει να περιορίσει το «περίπλοκο» μενού και να παρέχει «λιγότερες και καλύτερες επιλογές» αλλά και την εξατομίκευση στα ποτά που προσθέτει ώρες εργασίας στο προσωπικό. Ακόμη πρόκειται μεταξύ άλλων να εφαρμόσει νέες μεθόδους marketing και καλύτερη στελέχωση των καταστημάτων. Αυτό που θα ενθουσιάσει όμως τους λάτρεις των Starbucks, είναι η επιστροφή του μαρκαδόρου με τον οποίο σημειώνεται το όνομα του πελάτη στο χάρτινο κύπελλο του καφέ το οποίο τελευταία είχε αντικατασταθεί από εκτυπωμένη ετικέτα.
Παρά την καθοδική πορεία των πωλήσεων στα καταστήματά της, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του καφέ, πρόσθεσε 290 νέα καταστήματα στην κινεζική αγορά στο τέταρτο τρίμηνο, με τον αριθμό αυτό ν’ αντιστοιχεί σε ποσοστό 40% από τα 722 νέα καταστήματα που ίδρυσε η Starbucks παγκοσμίως.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr