Παρόλο που πριν από μερικές ημέρες, ο νέος CEO της Starbucks, Brian Niccol, υποσχέθηκε να αναθεωρήσει το μενού της αλυσίδας, σε μια προσπάθεια να κερδίσει ξανά πελάτες, οι πωλήσεις της εταιρείας πέφτουν καθώς οι καταναλωτές βλέπουν τα οικονομικά τους να πιέζονται από το αυξανόμενο κόστος ζωής.
Πιο συγκεκριμένα, η Starbucks ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της παγκοσμίως μειώθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
«Αν και η απόφαση αυτή ελήφθη πριν ο Brian Niccol αναλάβει το ρόλο του CEO, η απόφαση να αφαιρεθούν τα ροφήματα ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική του για την απλοποίηση του μενού μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Starbucks στο BBC.
Ο Niccol, πρώην επικεφαλής της αλυσίδας μεξικανικών εστιατορίων Chipotle, ήρθε στα Starbucks για να βοηθήσει στην ανάκαμψη της επιχείρησης. Την περασμένη εβδομάδα, υποσχέθηκε να απλοποιήσει το «υπερβολικά πολύπλοκο μενού», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Έτσι λοιπόν, τα Starbucks κυκλοφόρησαν τα ποτά Oleato σε όλη τη Βόρεια Αμερική πριν από λιγότερο από ένα χρόνο, αφού αρχικά είχαν γίνει διαθέσιμα στην Ιταλία. Η σειρά περιλαμβάνει παγωμένο εσπρέσο και latte με ελαιόλαδο και γάλα βρώμης.
Τα προϊόντα δημιουργήθηκαν από τον ιδρυτή των Starbucks, Howard Schultz, ο οποίος είπε ότι εμπνεύστηκε από μια επίσκεψή του στους ελαιώνες της Σικελίας. Σκέφτηκε την ιδέα «αφού μυήθηκε στο μεσογειακό έθιμο του να παίρνεις μια κουταλιά ελαιόλαδο κάθε μέρα», ανέφερε ένα δελτίο τύπου των Starbucks το 2023.
Όμως τα ποτά αυτά προκάλεσαν ανάμεικτες αντιδράσεις από τους πελάτες, με κάποιους να παραπονιούνται για πόνους στο στομάχι ή προβλήματα με το έντερο.
Πάντως, η σειρά καφέδων Oleato θα εξακολουθήσει να πωλείται σε ορισμένα καταστήματα στην Ιταλία, την Ιαπωνία και την Κίνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr