Η κίνηση αποτελεί πλήγμα για τους Κινέζους παραγωγούς που έχουν ήδη ουσιαστικά αποκλειστεί από την αγορά των ΗΠΑ και έρχεται έπειτα από μήνες συνομιλιών, απειλών και λόμπι από μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Άλλωστε, πολλές εταιρείες στην Ευρώπη τάχθηκαν κατά των δασμών, καθώς νιώθει εκτεθειμένες απέναντι στα κινεζικά αντίποινα που ενδεχομένως επηρεάσουν την παραγωγή τους.
Η αντιπαράθεση αυξάνει τον κίνδυνο αντιποίνων σε μια σχέση που απέφερε 739 δισεκατομμύρια ευρώ σε διμερές εμπόριο εμπορευμάτων το 2023.
Ενώ συνεχίζονται οι συζητήσεις, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να επεκτείνονται στην περιοχή και χτίζουν μια ομάδα ευρωπαίων στελεχών.
Ενδεικτικά, το Bloomberg μεταδίδει πως η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD προσέλαβε πρόσφατα τον πρώην επικεφαλής της Stellantis στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr